Joo alko tää minun bemaristin ura aivan loistavasti. Ostelin auton ja pääsinki ajamaan jopa 35km ja auto vaan sammu kesken ajon. Autoon vaihettu mm.bensapumppua ja muuta paskaa. Kampiakselin asentotunnistimen johto oli poikki neljästä kohdasta, mutta eipä senkään vaihtaminen mitään vaikuttanu. Oiskohan kellään mitään ideoita viskasta
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 316 97vm ei käynnisty
Collapse
X
-
Joo tuntuu et minkään osan vaihtamisella ei oo mittään väliä. bensapumpusta, kun ottaa piuhat irti, niin auto pyörähtelee pariks sekunneiks käyntiin. bensapumpusta ku laittaa piuhat kiinni nii hörähtää pariks sekunniks, eikä sen jälkeen lupaakkaan. kun auto pyörähtää pariks sekunniks, nii konehuoneesta kuuluu sihinää hetken ajan. letkut on kaikki katottu ja kaikki on kunnossa. Bensanpaineet karkaa starttauksen jälkeen aika nopeasti. Voisko olla paineensäädin paskana tai vaikka suuttimista vuotaa? Mitään vikakoodia auto ei anna. Kertokee nyt prkle joku jotain nii ei tarvii summassa ettiä.
Comment
-
-
Paineensäätimen kalvo rikki ja alipaineletkun kautta bensa imusarjaan?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Vikakoodien luku voisi auttaa jo paljon. Mutta jos arvailemaan lähdetään:
- Tulpat kehnot, vaihtoon
- Sytytysyksikkö entinen, ei tule tarpeeksi vahvaa kipinää
- Ajonesto pukkaa päälle
- Uusi kampuran tunnistin sökö, olihan varmasti samanlainen kuin entinen, ja liitin varmasti pohjassa? Sehän on melko v-mäisesti siellä imusarjan alapuolella kiinni.
- Dme entinen
Tuossa nyt jotain, mutta ensin kuitenkin aloittaisin tuolla koodien lukemisella.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
tulpat on uudet, ei anna mitään vikakoodia. ei oo ajonesto päällä. kampuran tunnistin toimii ja liitin on kunnolla kiinni. uudella dme:lläkin kokeiltu. ei auta mitään ja hyvä kipinä tulee kaikille tulpille. alkaa jo olla aika mystistä
Originally posted by Janzki View PostVikakoodien luku voisi auttaa jo paljon. Mutta jos arvailemaan lähdetään:
- Tulpat kehnot, vaihtoon
- Sytytysyksikkö entinen, ei tule tarpeeksi vahvaa kipinää
- Ajonesto pukkaa päälle
- Uusi kampuran tunnistin sökö, olihan varmasti samanlainen kuin entinen, ja liitin varmasti pohjassa? Sehän on melko v-mäisesti siellä imusarjan alapuolella kiinni.
- Dme entinen
Tuossa nyt jotain, mutta ensin kuitenkin aloittaisin tuolla koodien lukemisella.
Comment
-
-
kyllä tässä oon tullu siihen tulokseen, kun pari tuntia juttelin hiran autosähkömiehen kanssa, että dme on paskana..uus boksihan siihen on, mutta hartikaisella kävi koodattavana ja sehän puskee ajoneston päälle. Ne ol kyllä siellä vanhan boksin olevinaan mitannu, että toimii..enpähä oikein usko että oovat niin tarkasti mittailleet. alkaa jo hermot paukkumaan. myydän tosi hyvä e36 316 bemari. ajettu vain 200tkm. hp:40e
Comment
-
-
Originally posted by Kisulii View Postkyllä tässä oon tullu siihen tulokseen, kun pari tuntia juttelin hiran autosähkömiehen kanssa, että dme on paskana..uus boksihan siihen on, mutta hartikaisella kävi koodattavana ja sehän puskee ajoneston päälle. Ne ol kyllä siellä vanhan boksin olevinaan mitannu, että toimii..enpähä oikein usko että oovat niin tarkasti mittailleet. alkaa jo hermot paukkumaan. myydän tosi hyvä e36 316 bemari. ajettu vain 200tkm. hp:40e
Vikakoodia ei anna, onhan purkkiin _varmasti_ päästy sisälle? Siihen ei ihan joka harrastajan laitteet enää pysty. Merkkiliikkeilläkin tuottaa tuskaa välillä noiden boksit.
Mitenkäs muuttuva pituuksinen imusarja, ettei olisi jumissa tai rikki? jos siitä ottaisi piuhan irti..? Samoin IMM:stä piuha pois ja kokeilee..Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostPistä tulemaan matkahuollossa tänne
Vikakoodia ei anna, onhan purkkiin _varmasti_ päästy sisälle? Siihen ei ihan joka harrastajan laitteet enää pysty. Merkkiliikkeilläkin tuottaa tuskaa välillä noiden boksit.
Mitenkäs muuttuva pituuksinen imusarja, ettei olisi jumissa tai rikki? jos siitä ottaisi piuhan irti..? Samoin IMM:stä piuha pois ja kokeilee..Last edited by Kisulii; 25-03-2010, 20:37.
Comment
-
-
Comment