Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kaasuläpän säätö (E36)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Infinity Beta
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2003
    • 445
    • Alavus

    Kaasuläpän säätö (E36)

    Vaihdoin uuden haitariputken ja samalla tarkistin miten kaasuläppä aukeaa
    kaasupoljin pohjassa niin huomasin että kaasuläppä aukeaa yli 90 astetta
    joten onko se tarkoituksella tehty noin vai kannattaako kaasupolkimen alla oleva ruuvi
    ruuvata ylöspäin niin kauan että kaasuläppä ei aukea yli polkimen ollessa pohjassa vaan tasan 90 astetta milloin käsittääkseni maksimaalinen teho saavutetaan?
  • Infinity Beta
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2003
    • 445
    • Alavus

    #2
    No niin nostetaas esille uudestaan eli neuvokaa nyt joku miten tuo kaasuvaijeri säädetään vai onko se niin tarkkaa eli avataanko kaasuläppä niin auki kuin saa eli se menee jo reippaasti yli sen keskitason alkaen jo rajoittaa ilmaa vai pitääkö se säätää niin että suurinpiirtein on keskikohdassa? E36 kyseessä.

    Comment

    • jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16418
      • Asikkala

      #3
      Keskelle tietysti. Säädä vaijerista tai polkimen rajoitinruuvista. Ei ole rakettitekniikkaa...

      Comment

      • Infinity Beta
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2003
        • 445
        • Alavus

        #4
        Originally posted by jr66 View Post
        Keskelle tietysti. Säädä vaijerista tai polkimen rajoitinruuvista. Ei ole rakettitekniikkaa...

        Jees.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎