Noniin....Elikkäs kaikki alkoi eilen kun pesin auton huolellisesti (en moottoria) sen jälkeen toimi normaalisti ja ajoin talliin...Aamulla töihin lähtiessä ei käynyt kuin kolmella sylinterillä ja röpelti...No aikani katselin ja ajatteli najaa lämpimäksi josko alkaisi toimia. "km ajettua alkoi haisemaan palanut ja katsoi niin kolmossylinterin puola oli kirjaimellisesti sulanut No kotiin auto ja armotonta puolan etsimistä. Kotkan autosalvasta löytyi ja hain sen ja lykkäsin kiinni. Ongelma ei kadonnut
Kaikki tulpanjohtojen vastukset mitattu eikä missään ollut poikkeuksia..Kaikissa muissa 4,7 vastuksen, mutta yhdessä 5,3 ei lienee suuri ero joten ongelma tuskin on niissä.. Tulpat myöskin kaikki varmasti ehjiä. Myöskin johtosarjaa availtu eikä siellä näkynyt palamisia eikä muutakaan, myös moottorinohjausboksi näyttäisi olevan päällisinpuolin kuiva ja ehjä.
Onkohan kenelläkään ollut vastaavia ongelmia ja mistä seuraavaksi vikaa paikantamaan Kiire on kova, koska töihin tarvin autoa ja muutakin menoa olisi kokoajan kun lakkiaiset puskevat päälle..
-Lauri
Kaikki tulpanjohtojen vastukset mitattu eikä missään ollut poikkeuksia..Kaikissa muissa 4,7 vastuksen, mutta yhdessä 5,3 ei lienee suuri ero joten ongelma tuskin on niissä.. Tulpat myöskin kaikki varmasti ehjiä. Myöskin johtosarjaa availtu eikä siellä näkynyt palamisia eikä muutakaan, myös moottorinohjausboksi näyttäisi olevan päällisinpuolin kuiva ja ehjä.
Onkohan kenelläkään ollut vastaavia ongelmia ja mistä seuraavaksi vikaa paikantamaan Kiire on kova, koska töihin tarvin autoa ja muutakin menoa olisi kokoajan kun lakkiaiset puskevat päälle..
-Lauri
Comment