Jeps, tuossa ei kyllä sen kummempia kolinoita tai ylimääräsiä ääniä kuulu, jonni verran ratti tärisee maantienopeuksissa..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ratti ei pysy suorassa (E36)
Collapse
X
-
Olenko outo, jos itse olisin mennyt lumipenkkaan ajon ja sen seurauksena vinoon jääneen ratin jälkeen kiireen vilkkaan tarkistuttanut pyöränkulmat ja käynyt alustan osat todella tarkasti läpi sen jälkeen, kun olisi selvinnyt mistä nurkasta jokin on vinksahtanut niin, että ratti jäi vinoon?
Veikkaan, että penkkaanajossa jonkin vääntyii/repesi/hajosi. Sitten on vaan ajettu ja jokin muu paikkaa on joutunut myös vääränlaiselle rasitukselle ja nyt sekin on antautunut. Tämän takia ratti voi olla nyt sitten ihan mihin vaan kierossa ja alustassa on vikaa tuplasti enemmän kuin jos olisi heti käynyt tarkistamassa, mitä on vialla.
Pelottavaa, että ihmiset ajelee ojankahlauksien jälkeen vaan menemään vaikka silminnähden nokan eessä olevasta ruoristä näkee, että jotain tapahtui ja kaikki ei ole oikein.
No, se olenkin vain minä.E61 525d LCI
Comment
-
-
Originally posted by Mr_Doctor View PostJeps, tuossa ei kyllä sen kummempia kolinoita tai ylimääräsiä ääniä kuulu, jonni verran ratti tärisee maantienopeuksissa..
Ja tohon otsikon vikaan (ratti ei pysy suorassa).. Oliko tilanne mutkassa jossa se ei pysynyt suorassa?
Mutkassa sitä kuuluukin kääntää pois suorasta asennosta. Tämä kääntäminen saattaa tulla selkäytimestä(kuten polkupyörän vastaohjaus) ja et välttämättä huomaa sitä.
Jos taas ratti ei pysy suorassa suoralla, niin vähän punttia niin on tarpeeksi jerkkua pitää ratti ojossa.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Kyllä minäkin tässä tilanteessa menisin jo kurkistamaan sinne auton alle. Minua ainakin huolestuttaisi tuollainen vika. Jos siellä edelleen näkyy vaan asfalttia niin veisin auton korjaamolle."Position One, Position One"
Punainen miesten voimisteluauto
BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Comment
-
Comment