Olin tossa viime viikolla ajamassa hesaa kohti maantienopeutta, kun auto rupes puskee valkosta sauhua. No heti levikkeelle parkkiin, siinä samalla sytty laturin valo palamaan ja ohjaus tuntu jäykältä kun käänsin pysäkille. Kurkin pellin alle ja siellähän olikin hihna irronnu. Laturi ja ohj.tehostin ovat siis ilm. samassa hihnassa, mutta onko myös vesipumppu lakannut toimimasta ja kone on keittäny?
Olin just samana iltana matkoille lähossä ja sain auton hinattua just ajoissa hesaan ja ehin kentälle. Soittelin sitte Rännärille ja kuvailin tapahtumat ja hän oli vahvasti sitä mieltä, että kansi on haljennut. Sanoi, että kannattaa alkaa ettimään vaihtokonetta, koska tehtaan raakakansi maksaa 2400e ja käytetyt voi olla arpapeliä. Kuulemma käytetyn M52B28 koneen voi saada 1000-1500 eurolla. Omalla ajettu 150tkm.
Mitäpä ootte mieltä, onko siinä kansi sitte halki noiden oireiden perusteella ja onko vaihtokoneen etsintä oikea vaihtoehto?
Kunhan reissuista selviän takas, niin pitää koittaa saada auto johkii pajalle hesaan tutkittavaks.
Olin just samana iltana matkoille lähossä ja sain auton hinattua just ajoissa hesaan ja ehin kentälle. Soittelin sitte Rännärille ja kuvailin tapahtumat ja hän oli vahvasti sitä mieltä, että kansi on haljennut. Sanoi, että kannattaa alkaa ettimään vaihtokonetta, koska tehtaan raakakansi maksaa 2400e ja käytetyt voi olla arpapeliä. Kuulemma käytetyn M52B28 koneen voi saada 1000-1500 eurolla. Omalla ajettu 150tkm.
Mitäpä ootte mieltä, onko siinä kansi sitte halki noiden oireiden perusteella ja onko vaihtokoneen etsintä oikea vaihtoehto?
Kunhan reissuista selviän takas, niin pitää koittaa saada auto johkii pajalle hesaan tutkittavaks.
Comment