elikkäs olisin ostamassa vuoren -91 e36 316 ja myyjä sanoi että venttiilit nakuttaa. elikkäs onko suurempi vika ja kova korjata, vai onko enemmänkin ns. kosmeettinen vika. millaisia keinoja on korjata tämä.. ennen kaikkea paljonko maksaa? mitä muita asioita näistä muutenkin tulisi tarkistaa ennen ostoa?
							
						
					venttiilien nakutus! e36 316
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 moottori on yleisestiottaen paskin mahdollinen, nokka siellä on loppuun kulunut ja ko. romuun pitää remmikin vaihtaa 40tkm välein
 
 (sisältää henkilöhkohtaisia mielipiteitä)F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
 ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
 Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
 Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
 Nakkaa privaa jos tarvetta. 
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Itsellä ainakin kone säksättää kuin ompelukone, itse kuvailisin asian niin että jos alkaa kuulostamaan kolinalta tai muuten raa'alta ääni niin nokka tai nostimet on loppu. Joku e30 asiantuntija varmasti asian paremmin tietää.Originally posted by ilzzu View Postelikkä mihin pisteeseen asti?M550d
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Tuollainen paska kannattaa suosiolla jättää ostamatta.Originally posted by ilzzu View Posteli jos ei kovin raaasti nakuta niin ei ole paha asia?
 no mitä muita vikoja näissä ruukaa olla ja mitä kannattaa ostaessa tutkia?
 
 Nimim. E36 316i '91, kone paukahti intin iltalomilla aikoinaan (ei pitänyt edes pahaa ääntä vielä).
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 ja tämäkö tekee kyseistä autosta täysin paskan?Originally posted by jonilaht View PostTuollainen paska kannattaa suosiolla jättää ostamatta.
 
 Nimim. E36 316i '91, kone paukahti intin iltalomilla aikoinaan (ei pitänyt edes pahaa ääntä vielä). Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
 E36 318is class II, e30 turpo
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Uus nokkasetti ebaystä huhtikuussa makso n.200e ja sillä olis saanu takuu hiljasen koneen.Originally posted by ilzzu View Posteli jos ei kovin raaasti nakuta niin ei ole paha asia?
 no mitä muita vikoja näissä ruukaa olla ja mitä kannattaa ostaessa tutkia?
 
 Muita vikoja/huomioitavaa:
 -perusjutut, kuitenkin käytetty auto
 -Jakoremmin vaihto, olikohan 3v/45tkm vaihtoväli. Laiminlyödään tosi usein ja sen takia menee kansi/venat.
 
 Muuten tuo moottori on toimiva ja ehkä aliarvostettu. Tosin kyllä itsekin ostan mieluummin m50/m20 koneisen jos saa valita sigpic sigpic
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 alkupään e36 kannattaa syynätä tarkkaan myös korin osalta. Ruostehommat ei oo ainakaan mun suosikkilistalla autoremontissa. Osta pois jos halvalla saat, mutta paree sitte osata ruuvata, tai pian huomaat omistavasi tosi kalliin vanhan bemarin When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway 
 
 Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...
 Comment
Comment