Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 Viskon viilausta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jürgen_
    Bimmer Enthusiast
    • May 2008
    • 2707
    • Mylsä

    #16
    Jos se ropeli jää pyörimään kun moottorin sammuttaa niin visko on tiensä päässä, kyllä se pitää pysähtyä sekunnissa tai kahdessa vaikka moottori olisi täysin kylmä.
    Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

    Comment

    • Tucci
      Bimmer Rookie
      • Jul 2010
      • 76
      • Finland

      #17
      ok , pitää testailla tuo sammutuksessa. jr66 en tommosta olis ostanut jos tässä oltais vielä töissä muttakun opiskellaan vielä niin ei ole varaa hirveesti ostaa mitään viimesen päälle autoa ja mun mielestä sedaneita ja coupeja on ihan liikaa e36 varsinkin, ei niissä oo oikeen mitään hienoa enää. riippuu toki tapauksesta,mutta yleisesti. tämäkin auto tehdään omaan kivaan eikä muiden mieleen jäi se vastaus tuosta että saako tämmöseen vaihtaa tekniikkaa, 2.5l laitetaan jos laitetaan.

      Comment

      • Matula
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2007
        • 1706

        #18

        Comment

        • Tucci
          Bimmer Rookie
          • Jul 2010
          • 76
          • Finland

          #19
          tänää testailtii tota sammuttelua niin about 3 kerkes laskee sekuntteja että pysähty pyörimästä,. lämpimällä koneella.

          Comment

          • tsbmw
            BTCF Member
            • Jun 2004
            • 1493
            • Ilvola

            #20
            Kone tyhjäkäyntiin ja 15 min juurikin viisari keskellä tasaisesti. Sitten n. 15-20 min välillä nousee hitaasti lämmöt punaista kohti. Visko ei punaisen rajalle noustessa tarraa eli senhän voi helposti hanskalla kokeilla, ei jäykisty lainkaan - pitäisikö näin kylmillä ilmoilla? Syylari on koko alueelta tasaisen lämmin, ala ja yläletku kuumina, termarin vaihdoin. (toisessa samanlaisessa autossa lämö on vakaa loputtomiin). Seuraavaksi vaihdan vesipumpun. Voisiko kuumenemisen syy olla Viskossa? Kyse siis pihalla tyhjäkäyntiä 20 min pyörivästä E28 528i v.1983 koneesta!

            Vai olisiko sittenkin se pahin skenaario - kansipahvi... tosin vedet ja öljyt ei näytä menevän sekasin. Pitää huomenna mitata puristukset...
            Last edited by tsbmw; 14-04-2017, 20:30.
            - kiva kun 90% bimmeristeistä parantaa mun mainetta -
            - E28 528i, 528i+, M5

            Comment

            • BiltemaMotorWork
              Bimmer Fanatic
              • Apr 2013
              • 460
              • Joensuu

              #21
              Originally posted by tsbmw View Post
              Kone tyhjäkäyntiin ja 15 min juurikin viisari keskellä tasaisesti. Sitten n. 15-20 min välillä nousee hitaasti lämmöt punaista kohti. Visko ei punaisen rajalle noustessa tarraa eli senhän voi helposti hanskalla kokeilla, ei jäykisty lainkaan - pitäisikö näin kylmillä ilmoilla? Syylari on koko alueelta tasaisen lämmin, ala ja yläletku kuumina, termarin vaihdoin. (toisessa samanlaisessa autossa lämö on vakaa loputtomiin). Seuraavaksi vaihdan vesipumpun. Voisiko kuumenemisen syy olla Viskossa? Kyse siis pihalla tyhjäkäyntiä 20 min pyörivästä E28 528i v.1983 koneesta!

              Vai olisiko sittenkin se pahin skenaario - kansipahvi... tosin vedet ja öljyt ei näytä menevän sekasin. Pitää huomenna mitata puristukset...
              Tuossa lihavoituna vastasit itse kysymykseesi eli visko paskana. Kuuluisi tarrata myös kylmemmillä keleillä jos koneen lämmöt meinaavat nousta.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎