mitkähän tulpat kannattaisi laittaa?? nyt ei taho kylmänä oikein kaikilla pyöriä nii pitää uusilla tulpilla kokeilla..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
mitkä tulpat(e36 328i remmiahdettu)????
Collapse
X
-
Taitaa olla aivan loistavat säädöt. Mikäs ecu siellä on/missä säädetty ja mitkä tulpat siellä nyt on. Jotenkin en usko tulppavikaan mutta voepi olla silti.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
-
-
Originally posted by Cell View PostTaitaa olla aivan loistavat säädöt. Mikäs ecu siellä on/missä säädetty ja mitkä tulpat siellä nyt on. Jotenkin en usko tulppavikaan mutta voepi olla silti.F85 X5M ´16
E91 335d (364hv/750nm)
E30 3xx s38 turbo(1082hv)
ex.F10 M5 Competition, 325tic M3look, 325i e36 coupe,350ia cabrio,M5 3.8 Nürburgring `92, E36 328i cabrio(power by Lysholm)
Comment
-
-
Siis Boschin hukkakipinäpuola, eikä m5x vakio puolat? Bemarin moottorit toimineet hyvin Denson, Berun ja Boschin tulpilla. BMW ei edes suositellut NGK tulppia, tahtonut olla ongelmia.
Jos ajat paljon normaalia ajoa, niin vakio lämpöarvoset ovat ok. Liian kylmät tulpat nokeutuvat ja mykistyvät.F10 LCI -15
E60 LCI -08
Comment
-
-
Originally posted by ytte View PostSiis Boschin hukkakipinäpuola, eikä m5x vakio puolat? Bemarin moottorit toimineet hyvin Denson, Berun ja Boschin tulpilla. BMW ei edes suositellut NGK tulppia, tahtonut olla ongelmia.
Jos ajat paljon normaalia ajoa, niin vakio lämpöarvoset ovat ok. Liian kylmät tulpat nokeutuvat ja mykistyvät.F85 X5M ´16
E91 335d (364hv/750nm)
E30 3xx s38 turbo(1082hv)
ex.F10 M5 Competition, 325tic M3look, 325i e36 coupe,350ia cabrio,M5 3.8 Nürburgring `92, E36 328i cabrio(power by Lysholm)
Comment
-
-
Originally posted by dunkelgrun View PostEi suositellut mihin? Vaihdoin omaan 328:aan tulpat ja siellä oli ngk:t bmw:n logoilla. Panin tilalle samanlaiset ilman bmw-logoja ja toimii hyvin, eli samalla lailla, kuin ennen vaihtoa.
Iridium tulpat kestävät paremmin rikasta seosta, terävä kärki puhdistuu paremmin noesta.F10 LCI -15
E60 LCI -08
Comment
-
-
Originally posted by ytte View PostSilloinen ohje ei osannut arvata että ngk tulisi tekemään myös bmw:n orkis tulpat.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostAika mielenkiintoisia kommentteja Kuulostaa vähän siltä ettei perustu mihinkään eikä ole mistään lähtöisin. Mitäköhän "ongelmia" niillä on tahtonut olla.
Eihän nuo ohjeiden tekstit mitään raamatun veroista ole ja ovat annettu silloin kun laite on tullut markkinoille, eli -90 luvun puolessa välissä. Tuon jälkeen on kerennyt tapahtua tulppien valmistuksessa yhtä sun toista.
NGK tulpilla on ilmentynyt m52 moottoreissa käyntihäiriöitä tyhjäkäynnillä, vaikka tulpilla olisi ajettu vain muutamia tuhansia kilometrejä.
NGK tekee varmaan 90% maailman tulpista, mutta silti niitten kanssa on monella ollut ongelmia. Myyn NGK:n tulppia vakio ja viri laitteisiin ja joskus ne mykistyvät ja alkavat vuotaa posliinin kuorta pitkin runkoon. Monet tulpat on testattu uutena ja käytettynä tulppa testerillä josta näkee miten kipinä milläkin paineella kulkee.
Kuulen myös muitten kokemuksia asiasta, koska joudun joka päivä asian kanssa olemaan tekemisessä ja aina oppii jotain uutta.F10 LCI -15
E60 LCI -08
Comment
-
Comment