Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 H1 umpiot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Juppe
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 4541
    • TURKU

    e36 H1 umpiot

    IS:n umpioiden päälimmäiset lasit alkaa olla loppu. Kiveniskemää on aivan helvetisti. Mietin tässä, että pitäisikö hommata pelkät lasit vai vaihtaisiko koko valot. Xenoneita ajatellen olisi kiva saada H1 umpiot projektorilinsseillä. Tuuninkivalot ei vaan kiinnosta sitten pätkääkään ja ainoa visuaalisesti tyyyttävä vaihtoehto on alkuperäinen ZKV/Hella umpio tai sellaisen tarkka ja laadukas kopio. Mites jos tommoset hommaa, niin meneekö valojen liittimet uusiksi? Mulla on siis -96 e36 ja ne valot ovat käsittääkseni löytyneet 92-94 ikäisistä autoista...

    Edit:
    Pystyykö noihin nykyisiin vaihtamaan vanhemman mallisten lyhyiden valojen umpiot jos niistä rakentais semmoset sekasikiöt... Taitaa tulla halvemmaksi vaihtaa kokonaan toisiin...
  • Cell
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 7037
    • Uusikaupunki

    #2
    Liittimet ja korkeudensäätömoottorit sopii suoraan, itse ostin käyttämättömät orkkis zkw:t hieman reilulla satasella pari.
    325i -08
    i3 REx -17
    M5 -98 Imolarot
    535i -90 N/A project (maatumassa)

    Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

    Comment

    • n0fear
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2004
      • 289
      • Rollo

      #3
      umpiot

      Originally posted by Juppe View Post
      IS:n umpioiden päälimmäiset lasit alkaa olla loppu. Kiveniskemää on aivan helvetisti. Mietin tässä, että pitäisikö hommata pelkät lasit vai vaihtaisiko koko valot. Xenoneita ajatellen olisi kiva saada H1 umpiot projektorilinsseillä. Tuuninkivalot ei vaan kiinnosta sitten pätkääkään ja ainoa visuaalisesti tyyyttävä vaihtoehto on alkuperäinen ZKV/Hella umpio tai sellaisen tarkka ja laadukas kopio. Mites jos tommoset hommaa, niin meneekö valojen liittimet uusiksi? Mulla on siis -96 e36 ja ne valot ovat käsittääkseni löytyneet 92-94 ikäisistä autoista...

      Edit:
      Pystyykö noihin nykyisiin vaihtamaan vanhemman mallisten lyhyiden valojen umpiot jos niistä rakentais semmoset sekasikiöt... Taitaa tulla halvemmaksi vaihtaa kokonaan toisiin...
      Liittimet pitäisi olla samat H1 ja H7 umpioissa,eli niiden kanssa ei ongelmia, menee varmaan valokuviot vähän sekaisin jos keskenään alkaa sekoittelemaan laseja ja umpioita, ei muutaku ostat käytetyt H1 umpiot ja niihin uudet lasit niin avot, tulee hyvä...

      Comment

      • JKK
        Bimmer Enthusiast
        • May 2006
        • 2305
        • Uusimaa

        #4
        Hieman aihetta sivuten, mutta olettekos asennelleet noita xenon-settejä E36:siin, jossa on OBC? Kuinka olette huijanneet ajotietsikkaa, vai tarvitseeko huijata laisinkaan?
        BMW G30 530e X-Drive

        Myytäviä BMW-varaosia moneen eri malliin

        Comment

        • rocroc
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2003
          • 573
          • keminmaa

          #5
          Originally posted by JKK View Post
          Hieman aihetta sivuten, mutta olettekos asennelleet noita xenon-settejä E36:siin, jossa on OBC? Kuinka olette huijanneet ajotietsikkaa, vai tarvitseeko huijata laisinkaan?
          Taitaa herjata "low beam failure" ja aikaa myöden polttaa CC boksin.
          Omassa 328:ssa on ollut joskus xenonit ja nyt kun normaalilamput on taas paikallaan silti herjasi noista valoista.

          Aukaisin kyllä CC boksin ja se on palanut sisältä / sulanut xenoneiden takia

          Ratkaisu on tämä

          Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.

          Comment

          • Juppe
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2002
            • 4541
            • TURKU

            #6
            Mun ei vissiin tartte tosta murehtia, kun ei oo ajotietokonettakaan... päälimmäiset lasit umpioihin 132usd realoem mukaan. Ei taida eurohonta jäädä kauas tuosta.

            Comment

            • *makke*
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2007
              • 884
              • Klaukkala

              #7
              Tarvikelasit on ainakin perseestä, muovilaatu paljon huonompaa, klipsit menee helposti paskaks

              Comment

              • Cell
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2004
                • 7037
                • Uusikaupunki

                #8
                Eikä noihin ei-linssiumpioihin kannata laittaa xenoneita, sokaisee kaikki vastaantulijat.
                325i -08
                i3 REx -17
                M5 -98 Imolarot
                535i -90 N/A project (maatumassa)

                Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

                Comment

                • n0fear
                  Bimmer Fanatic
                  • Feb 2004
                  • 289
                  • Rollo

                  #9
                  Originally posted by JKK View Post
                  Hieman aihetta sivuten, mutta olettekos asennelleet noita xenon-settejä E36:siin, jossa on OBC? Kuinka olette huijanneet ajotietsikkaa, vai tarvitseeko huijata laisinkaan?

                  Mulla on 6/95 328ia ja hellan xenonit,eikä tarvi huijata mitenkään, toimii normaalisti herjaamatta mitään....

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎