Eli ropleemana otsikon mukainen bemme jossa tyhjäkäynti on about 600rpm, ei siinäkään mitään mutta kun se humppaa pirun epätasaisesti; kauempaa kuunneltuna kuullostaa kuin olis subbari päällä
Päästötkin on persiillään ja pätkii ajossa. Kaikki imuletkut on vaihdettu, kuin myös lambda, ensin tarvike, ja nyt bosch, ei mitään eroa.
Vikakoodeja luetutettiin:
77 ilman lämpötunnistin maavuoto,
36 polttonestesäiliön huohotusventtiili oikosulku (plusjänn.),
37 rele(3) Lambdatunnistimen lämmitys oikosulku (plusjänn),
70 Lambda-anturi maavuoto.
Tämän jälkeen käytetty akku yön yli irti ja asennettu bosch lamda.mikään ei muuttunut, paitsi että nyt käy välillä tasaisesti n800-900rpm ja välillä päin mäntyä n600rpm, heijaa nyt tätä väliä koko ajan.
Päästöt testattiin samalla kun koodit luettiin:
%vol CO 0,00
%vol CO 0,00
%vol CO2 11.09
ppm vol HC 76
%vol 02 5,3
Lambda 5,3
Lämpö c 11
Kaikki nämä siis suoraan huoolon lapuista kopioituna, kun en niistä mitään ymmärrä.
Kokeilin erinäisiä liittimiä irrotella ja huomasin että kun otan ilmamäärämittarin johdon ja kaasupolkimen? johdon (eli sen joka on siinä kaasuläppäkotelon kyljessä joka aiheuttaa sen ettei kaasupoljin enää toimi) irti niin alkoi käymään hienosti ja tasaisesti, kaasua ei anna vääntää edes koneen kyljestä, tuntuu tukehtuvan..
Eli mitäpä moiselle voisi tehdä seuraavaksi? pitäis leimata ja eihä tollasta voi mihinkään viedä.
olisin hyvin kiitollinen vastauksista (varsinkin nopeista )
Päästötkin on persiillään ja pätkii ajossa. Kaikki imuletkut on vaihdettu, kuin myös lambda, ensin tarvike, ja nyt bosch, ei mitään eroa.
Vikakoodeja luetutettiin:
77 ilman lämpötunnistin maavuoto,
36 polttonestesäiliön huohotusventtiili oikosulku (plusjänn.),
37 rele(3) Lambdatunnistimen lämmitys oikosulku (plusjänn),
70 Lambda-anturi maavuoto.
Tämän jälkeen käytetty akku yön yli irti ja asennettu bosch lamda.mikään ei muuttunut, paitsi että nyt käy välillä tasaisesti n800-900rpm ja välillä päin mäntyä n600rpm, heijaa nyt tätä väliä koko ajan.
Päästöt testattiin samalla kun koodit luettiin:
%vol CO 0,00
%vol CO 0,00
%vol CO2 11.09
ppm vol HC 76
%vol 02 5,3
Lambda 5,3
Lämpö c 11
Kaikki nämä siis suoraan huoolon lapuista kopioituna, kun en niistä mitään ymmärrä.
Kokeilin erinäisiä liittimiä irrotella ja huomasin että kun otan ilmamäärämittarin johdon ja kaasupolkimen? johdon (eli sen joka on siinä kaasuläppäkotelon kyljessä joka aiheuttaa sen ettei kaasupoljin enää toimi) irti niin alkoi käymään hienosti ja tasaisesti, kaasua ei anna vääntää edes koneen kyljestä, tuntuu tukehtuvan..
Eli mitäpä moiselle voisi tehdä seuraavaksi? pitäis leimata ja eihä tollasta voi mihinkään viedä.
olisin hyvin kiitollinen vastauksista (varsinkin nopeista )
Comment