Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 yskii!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jansku
    Newbiemmer
    • Sep 2010
    • 13
    • Suomi

    E36 yskii!

    Autoni E36 318i -93 alkanut yskiä ikävästi!
    Lähtee käyntiin normaalisti, mutta kun liikenteeseen lähtee alkaa jo pienelläkin kierroksilla yskii kuin olisi bensa lopussa.
    Kun pistää kaasun pohjaan moottori käy ihan normaalisti.

    Moottorin lämpötila ei tunnu vaikuttavan asiaa. Elikkä tekee sitä samaa kylmänä kuin lämpöisenä.

    Vaihdoin uudet tulpat, tankkiin pistin Masinolia ja täytin tankin V-powerilla.

    Silti yskii.
    Olisiko vika ilmamääränmittarissa vai missä?
    Last edited by Jansku; 16-11-2010, 19:08.
  • TFV
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2006
    • 3080
    • Nurmijärvi

    #2
    Originally posted by Jansku View Post
    Yskii!!
    Yski takas.

    Vähän jos sais tarkennusta
    E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

    Comment

    • Dorb
      Newbiemmer
      • Nov 2010
      • 8
      • imatra

      #3
      Varmaan joku flunssa vois olla :(

      Comment

      • TFV
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2006
        • 3080
        • Nurmijärvi

        #4
        Kampi/nokka-akselin tunnistin.

        Öljyä tulpan koloissa; siis venakopan tiiviste.

        Puola.

        Siinäpä noi vaihtoehdot mun mielestä suunnilleen.

        Puolapa se taitaa olla. Imuvuotokin voep olla, suihki eetteriä tai jarrucleaneriä haitariputkiin, jos käynti muuttuu niin vot.
        Last edited by TFV; 16-11-2010, 19:22.
        E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

        Comment

        • Dorb
          Newbiemmer
          • Nov 2010
          • 8
          • imatra

          #5
          Tuntuu et nois bemareissa on aina joku anturi vika.. :(

          Comment

          • JJT
            Bimmer Enthusiast
            • May 2005
            • 6692
            • .......

            #6
            Sanookos vikakoodit mitään?
            Myyn:
            M10/20/52 E30-E36 osia

            Comment

            • esa`pentula
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2009
              • 1390
              • Tampere

              #7
              eikös se vika ala olemaan autossa kun autossa jos kilometrit alkaa hiipimään 300tkm likimain ja vain rikki menneet osat vaihdettu?

              katoppas ettei oo puolat haljennee: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=155882

              Comment

              • Jansku
                Newbiemmer
                • Sep 2010
                • 13
                • Suomi

                #8
                Niin, jos puolassa on vikaa miten se sitten kaasua painamalla lähtisi toimimaan?

                Ja kuinka jarru cleaneri auttaisi?
                Putsaa suuttimet?

                Auto savuttaa reilusti silloin kun se ei toimi kunnolla. Eikö se tarkoita, että käy rikkaalla? Elikkä olisiko vika sytytyspuolella?

                Vaikka sitä ilmamääränmittaria olen epäillyt syylliseksi vähän koko ajan.

                Ne tulpat tosiaan vaihdoin uusiin, joten ei vika siinä ole!

                Comment

                • Jansku
                  Newbiemmer
                  • Sep 2010
                  • 13
                  • Suomi

                  #9
                  Bemarini näköjään tykkää pienestä ja kuivasti kelistä!
                  Äsken kävin sitä ulkoiluttamassa ja toimi kuin pitääkin. Ei minkäänlaisia käyntihäiriöitä eikä muutakaan.

                  Silti olisi kiva tietää vian syytä jos se taas palaa!
                  Sytytys puolta ehkä voisi sittenkin syyttää....ehkä:think!

                  Comment

                  • Kraak
                    Bimmer Rookie
                    • Aug 2010
                    • 74
                    • Finland

                    #10
                    325i vm 93 samat oireet kuin sinulla, tasakaasulta hitaasti alakierroksilta kiihyttäessä nytkähteli, mutta kun sai kunnolla kierroksia niin pelasi moitteetta. Vika löytyi tulpankolojen tiivisteestä, eli oli öljyä tulppien päällä.

                    Comment

                    • beemerfanatic
                      BTCF Member
                      • Feb 2010
                      • 232
                      • Oulu

                      #11
                      katsos

                      katoppa onko tulpan reiässä öljyä jos on niin sit venttilikopan alle tiivisteen vaihtoon jos ei niin sitten lähtisin ettimään puolista. aika useasti nuo puolatkin on kulunu
                      E28 520i

                      Ex: E30 318, E34 525i, E36 323i, E30 316i, E46 320d, E39 530dA, E36 320i, E91 320d.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎