Elikkäs tyttökaverin bemari on vuoden verran toiminut aina niin että lämpimällä koneella joutuu sahaamaan käyntiin, jos 10min sisällä siitä kun auton sammutti niin käynnistää, niin sillon lähtee melko heti käyntiin. Kauemmin ku odottaa nii saa sahata ehkä sen 5s että saa käyntiin, tällöin käy yleensä 3 pytyllä muutaman sekunnin ja sitte herää viiminen. Kun auton saa käyntiin ja kaikki pytyt tulee mukaan niin auto käy tasaisesti eikä mitään heijaamista ole havaittavissa. On tullu vaihdettua lämpötilaanturi (vittumainen kyllä vaihtaa tähän) ja kaadettu forten suuttimien puhdistus pullo tankkiin. Eikä tunnu oikein mikään auttavan tähän. Kylmällä koneella starttaa heti ku vaan hipasee starttia. Eli viisaammat auttakaa, alkaa käpy palaamaan pikku hiljaa tämän kanssa ku ei keksi mikä voisi olla :think. Just katsastettiinki auto. Lambda ja päästöt kunnossa, lambda arvo oli 1.00. Sen verran noista päästöistä. Outoa oli että aluksi näytti että o2 arvo oli 0.70. Eikä pöntössä pitäisi olla vuotoja koska uusi vasta vaihdettiin, eikä letkuissakaan vuotoja pitäisi olla. Katsastus mies kenkäs pari kertaa nii arvo tipahti 0.08-0.2. Eikä ylemmäs noussu, samalla laski hc 45 ja muutki arvot kohdallaan. Auto ei tosin täysin lämmin vielä ollut, mutta reippaasti sinisen yläpuolella.
Auton kulutus on normaali luokkaa, pientä heittelyä on kulutusmittarissa kun kiihdyttää esim 3:sella.
Auton kulutus on normaali luokkaa, pientä heittelyä on kulutusmittarissa kun kiihdyttää esim 3:sella.
Comment