Originally posted by conna
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 Turbo kysymyksii
Collapse
X
-
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
-
-
Originally posted by pablo View PostDohc vois vähän valottaa tosta videon bemun moottoripuolesta. Onkos tossa vielä vakio imusarja, mitä joskus jossain kuvissa kattelin? Alu- vai rautalohko? Onkos nokka-akselit vakiot vai hiplattu? Myös moottorin teho pientä ihmistä kiinnostas?
-Anssi
Löysin maagisen googlen avulla driftwoksin foorumilt jotain tömäsen bemust sitä ku vähä selaa nii tulee jotain tietoo speksestä istä jää kyl hieman vajaaks-02 e39 520d :think
-98 Volvo V40 t4
-97 1.4 Fiesta
-96 1.8 Vento
-87 9000 turbo
-02 1.4 Bora
-98 e36 323ti compact
-97 e36 320i
-90 1.6 SLX Primera
Comment
-
-
Originally posted by morzi View Posthttp://www.driftworks.com/forum/medi...omo-video.html
Löysin maagisen googlen avulla driftwoksin foorumilt jotain tömäsen bemust sitä ku vähä selaa nii tulee jotain tietoo speksestä istä jää kyl hieman vajaaks
Comment
-
-
Originally posted by morzi View PostNoniin eli tämmösen sit ajattelin tehä tänne ku en itse löytänyt asiaan mitään, jos täält sit tällänen topikki löytyy niin olis kiva jos joku laittais linkin siitä ja tän sit voi poistaa.
Mut itse asiaan nyt.
Niin käynyt mieles noi M52B28 koneitten turbotus. Että mitä kaikkee niihi koneisiin pitäis tehä? Tiedän kyl et monta asiaa pitää vahvistaa tietenki ja muokata.
Yks asia ihmetyttää on et en meinaa millään löytää tarkotukseen olevaa kampiakselia?? mitäköhä sit vakio kampura sit kestää? ja entä laakerit yms?:think
Tavoitteena on rakentaa todella kestävä ja luotettava kone missä on paljon vääntöä drifti käyttöön
jos joku viittis vähä infoilla, pistää linkkejä, kuvii nii olisin kiitollinen
Kerrotko hivenen millä budjetilla ollaan liikenteessä ?
Nähdään ollaanko oikeasti tekemässä vai haaveilemassa.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostTunnut olevan pikkuisen hukassa... Hiljennä hivenen tahtia, niin saadaan samalla tekstistäkin selvää.
Kerrotko hivenen millä budjetilla ollaan liikenteessä ?
Nähdään ollaanko oikeasti tekemässä vai haaveilemassa.
Tehoja ajattelin et aluks jotain 250-350hv luokkaa nii saa vähä tuntumaa turbo vehkeestä sit ku tuntumaa alkaa pikkasen löytyy ja sit ku vähä kokeneempi nii nostaa tehot 380-500hv välille nii olis aika passeli Ku kyseessä on silti compakti kori nii takapäähän on suht kevyt nii ei hirveesti tehoi sit tarvii et saa sen mutkaan poikittain...:think-02 e39 520d :think
-98 Volvo V40 t4
-97 1.4 Fiesta
-96 1.8 Vento
-87 9000 turbo
-02 1.4 Bora
-98 e36 323ti compact
-97 e36 320i
-90 1.6 SLX Primera
Comment
-
-
Originally posted by morzi View PostNo voisko sanoo et sen verran pistän rahaa siihen et saan luotettavan ja kestävän kokoonpanon en haluu rakentaa pikkubudjetilla konetta ja sit ei kestäkkää ja pitää upottaa lisää rahaa sen korjaamiseen... Et mielestäni järkevämpää ja lompakolle kai parempi ku tekee kerralla asiat kunnolla
Tehoja ajattelin et aluks jotain 250-350hv luokkaa nii saa vähä tuntumaa turbo vehkeestä sit ku tuntumaa alkaa pikkasen löytyy ja sit ku vähä kokeneempi nii nostaa tehot 380-500hv välille nii olis aika passeli Ku kyseessä on silti compakti kori nii takapäähän on suht kevyt nii ei hirveesti tehoi sit tarvii et saa sen mutkaan poikittain...:think
M52b28 -96
Acralite männät
Eagle veivit
Portattu kansi + muotoiltu palotilat
Nokat ajoitettu uudelleen
M50b25 imusarja
Cometic:n kansitiiviste
Arp pultit
PPF stressilevy + pultit alakertaan
Pakosarja "Hannu Tervola"
Ahdin Innovative gts67
AEM ohjainboksi
Siemens deka 630cc
Viime vuonna vakiomäntiillä ja veiveillä 0,75 bar:n ahdoilla 438hp nyt ahdot välillä 1,1-1,7 bar riippuen radasta paljonko tarvii ja tehoa on sen verran mihin suuttimet nipin napin riittää... =)
-Samuli
Comment
-
-
Originally posted by dohc View PostJa niihin kustannuksiin jos itsellä ei taitoa/vehkeitä millä tehdä niin 10000€ pääsee alkuun....
M52b28 -96
Acralite männät
Eagle veivit
Portattu kansi + muotoiltu palotilat
Nokat ajoitettu uudelleen
M50b25 imusarja
Cometic:n kansitiiviste
Arp pultit
PPF stressilevy + pultit alakertaan
Pakosarja "Hannu Tervola"
Ahdin Innovative gts67
AEM ohjainboksi
Siemens deka 630cc
Viime vuonna vakiomäntiillä ja veiveillä 0,75 bar:n ahdoilla 438hp nyt ahdot välillä 1,1-1,7 bar riippuen radasta paljonko tarvii ja tehoa on sen verran mihin suuttimet nipin napin riittää... =)
-Samuli-02 e39 520d :think
-98 Volvo V40 t4
-97 1.4 Fiesta
-96 1.8 Vento
-87 9000 turbo
-02 1.4 Bora
-98 e36 323ti compact
-97 e36 320i
-90 1.6 SLX Primera
Comment
-
Comment