Originally posted by conna
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		e36 Turbo kysymyksii
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 eikös se ole niin että niemisen autossa on nykyään m50b25 kampisigpic
 M-B Vito -22
 Transit Custom -18
 Yamaha vx ho cruiser -22
 Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
 [email protected]
 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 http://www.driftworks.com/forum/medi...omo-video.htmlOriginally posted by pablo View PostDohc vois vähän valottaa tosta videon bemun moottoripuolesta. Onkos tossa vielä vakio imusarja, mitä joskus jossain kuvissa kattelin? Alu- vai rautalohko? Onkos nokka-akselit vakiot vai hiplattu? Myös moottorin teho pientä ihmistä kiinnostas?
 
 -Anssi
 Löysin maagisen googlen avulla driftwoksin foorumilt jotain tömäsen bemust sitä ku vähä selaa nii tulee jotain tietoo speksestä istä jää kyl hieman vajaaks istä jää kyl hieman vajaaks -02 e39 520d :think -02 e39 520d :think
 -98 Volvo V40 t4 
 -97 1.4 Fiesta 
 -96 1.8 Vento 
 -87 9000 turbo 
 -02 1.4 Bora 
 -98 e36 323ti compact 
 -97 e36 320i 
 -90 1.6 SLX Primera 
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Juu taitaapa Vastaheiton foorumillakin jotain juttua olla, mut hetkeen ei ole sielläkään päivitetty..Originally posted by morzi View Posthttp://www.driftworks.com/forum/medi...omo-video.html
 Löysin maagisen googlen avulla driftwoksin foorumilt jotain tömäsen bemust sitä ku vähä selaa nii tulee jotain tietoo speksestä istä jää kyl hieman vajaaks istä jää kyl hieman vajaaks 
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Tunnut olevan pikkuisen hukassa... Hiljennä hivenen tahtia, niin saadaan samalla tekstistäkin selvää.Originally posted by morzi View PostNoniin eli tämmösen sit ajattelin tehä tänne ku en itse löytänyt asiaan mitään, jos täält sit tällänen topikki löytyy niin olis kiva jos joku laittais linkin siitä ja tän sit voi poistaa. 
 
 Mut itse asiaan nyt.
 
 Niin käynyt mieles noi M52B28 koneitten turbotus. Että mitä kaikkee niihi koneisiin pitäis tehä? Tiedän kyl et monta asiaa pitää vahvistaa tietenki ja muokata.
 
 Yks asia ihmetyttää on et en meinaa millään löytää tarkotukseen olevaa kampiakselia?? mitäköhä sit vakio kampura sit kestää? ja entä laakerit yms?:think
 
 Tavoitteena on rakentaa todella kestävä ja luotettava kone missä on paljon vääntöä drifti käyttöön 
 
 jos joku viittis vähä infoilla, pistää linkkejä, kuvii nii olisin kiitollinen 
 Kerrotko hivenen millä budjetilla ollaan liikenteessä ?
 Nähdään ollaanko oikeasti tekemässä vai haaveilemassa.Aprilia RSV4
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 No voisko sanoo et sen verran pistän rahaa siihen et saan luotettavan ja kestävän kokoonpanonOriginally posted by jannmann View PostTunnut olevan pikkuisen hukassa... Hiljennä hivenen tahtia, niin saadaan samalla tekstistäkin selvää.
 Kerrotko hivenen millä budjetilla ollaan liikenteessä ?
 Nähdään ollaanko oikeasti tekemässä vai haaveilemassa. en haluu rakentaa pikkubudjetilla konetta ja sit ei kestäkkää ja pitää upottaa lisää rahaa sen korjaamiseen... Et mielestäni järkevämpää ja lompakolle kai parempi ku tekee kerralla asiat kunnolla en haluu rakentaa pikkubudjetilla konetta ja sit ei kestäkkää ja pitää upottaa lisää rahaa sen korjaamiseen... Et mielestäni järkevämpää ja lompakolle kai parempi ku tekee kerralla asiat kunnolla 
 
 Tehoja ajattelin et aluks jotain 250-350hv luokkaa nii saa vähä tuntumaa turbo vehkeestä sit ku tuntumaa alkaa pikkasen löytyy ja sit ku vähä kokeneempi nii nostaa tehot 380-500hv välille nii olis aika passeli sit ku tuntumaa alkaa pikkasen löytyy ja sit ku vähä kokeneempi nii nostaa tehot 380-500hv välille nii olis aika passeli Ku kyseessä on silti compakti kori nii takapäähän on suht kevyt nii ei hirveesti tehoi sit tarvii et saa sen mutkaan poikittain...:think
							
						-02 e39 520d :think Ku kyseessä on silti compakti kori nii takapäähän on suht kevyt nii ei hirveesti tehoi sit tarvii et saa sen mutkaan poikittain...:think
							
						-02 e39 520d :think
 -98 Volvo V40 t4 
 -97 1.4 Fiesta 
 -96 1.8 Vento 
 -87 9000 turbo 
 -02 1.4 Bora 
 -98 e36 323ti compact 
 -97 e36 320i 
 -90 1.6 SLX Primera 
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ja niihin kustannuksiin jos itsellä ei taitoa/vehkeitä millä tehdä niin 10000€ pääsee alkuun....Originally posted by morzi View PostNo voisko sanoo et sen verran pistän rahaa siihen et saan luotettavan ja kestävän kokoonpanon en haluu rakentaa pikkubudjetilla konetta ja sit ei kestäkkää ja pitää upottaa lisää rahaa sen korjaamiseen... Et mielestäni järkevämpää ja lompakolle kai parempi ku tekee kerralla asiat kunnolla en haluu rakentaa pikkubudjetilla konetta ja sit ei kestäkkää ja pitää upottaa lisää rahaa sen korjaamiseen... Et mielestäni järkevämpää ja lompakolle kai parempi ku tekee kerralla asiat kunnolla 
 
 Tehoja ajattelin et aluks jotain 250-350hv luokkaa nii saa vähä tuntumaa turbo vehkeestä sit ku tuntumaa alkaa pikkasen löytyy ja sit ku vähä kokeneempi nii nostaa tehot 380-500hv välille nii olis aika passeli sit ku tuntumaa alkaa pikkasen löytyy ja sit ku vähä kokeneempi nii nostaa tehot 380-500hv välille nii olis aika passeli Ku kyseessä on silti compakti kori nii takapäähän on suht kevyt nii ei hirveesti tehoi sit tarvii et saa sen mutkaan poikittain...:think Ku kyseessä on silti compakti kori nii takapäähän on suht kevyt nii ei hirveesti tehoi sit tarvii et saa sen mutkaan poikittain...:think
 
 M52b28 -96
 
 Acralite männät
 Eagle veivit
 Portattu kansi + muotoiltu palotilat
 Nokat ajoitettu uudelleen
 M50b25 imusarja
 Cometic:n kansitiiviste
 Arp pultit
 PPF stressilevy + pultit alakertaan
 Pakosarja "Hannu Tervola"
 Ahdin Innovative gts67
 AEM ohjainboksi
 Siemens deka 630cc
 
 Viime vuonna vakiomäntiillä ja veiveillä 0,75 bar:n ahdoilla 438hp nyt ahdot välillä 1,1-1,7 bar riippuen radasta paljonko tarvii ja tehoa on sen verran mihin suuttimet nipin napin riittää... =)
 
 -Samuli
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Nonni tässähän on kivasti tietooOriginally posted by dohc View PostJa niihin kustannuksiin jos itsellä ei taitoa/vehkeitä millä tehdä niin 10000€ pääsee alkuun....
 
 M52b28 -96
 
 Acralite männät
 Eagle veivit
 Portattu kansi + muotoiltu palotilat
 Nokat ajoitettu uudelleen
 M50b25 imusarja
 Cometic:n kansitiiviste
 Arp pultit
 PPF stressilevy + pultit alakertaan
 Pakosarja "Hannu Tervola"
 Ahdin Innovative gts67
 AEM ohjainboksi
 Siemens deka 630cc
 
 Viime vuonna vakiomäntiillä ja veiveillä 0,75 bar:n ahdoilla 438hp nyt ahdot välillä 1,1-1,7 bar riippuen radasta paljonko tarvii ja tehoa on sen verran mihin suuttimet nipin napin riittää... =)
 
 -Samuli kiitoksia kiitoksia -02 e39 520d :think -02 e39 520d :think
 -98 Volvo V40 t4 
 -97 1.4 Fiesta 
 -96 1.8 Vento 
 -87 9000 turbo 
 -02 1.4 Bora 
 -98 e36 323ti compact 
 -97 e36 320i 
 -90 1.6 SLX Primera 
 Comment
Comment