Originally posted by Semiamis
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 outo pultti
Collapse
X
-
Kyllä selvisi, ei siinä mitään. Ottaa vaan aivoon. Laitan kuntoon ja myyn pois tolla 2000€. Onhan nämä yksilöitä, edellinen oli ollut oletettavasti hieman asiallisemmassa käytössä.
Kuluvia osia nämä kaikki on, mutta kun ei ole tilaa missä tehdä niin välillä käy harmittamaan kun vesisateessa painaa korjausta menemään.
Opiskelijalla ei tunnetusti ole rahaa ostaa vm 00 autoa ja jos joskus mahdollisesti olen rahoissa niin menen taksilla.
Comment
-
-
Se on totta. Auton kestäminen riippuu aika paljon edellisistä omistajista, että kuinka hyvin sitä on pidetty kämmenellä. Huomaa että tätä muovikutosta ei kovin pehmeellä kintaalla ole painettu, koska olet aika paljon remppaa saanut jo tehdä pelkästään omistajan vaihdon jälkeen.MB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
Comment
-
-
Jeps. Tästä opimme ainakin sen, että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa. Itse olen tuota kyllä korjaillut, mutta jos työtunnit muuttaisi rahaksi olisin varmaan miljonääri. Tuleepahan ainakin auton tekniikka tutuksi.
Faktaa on kuitenkin se, että sellaista autoa jossa ei ole MITÄÄN vikaa ei ole olemassa.
Comment
-
-
Originally posted by Semiamis View PostJeps. Tästä opimme ainakin sen, että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa. Itse olen tuota kyllä korjaillut, mutta jos työtunnit muuttaisi rahaksi olisin varmaan miljonääri. Tuleepahan ainakin auton tekniikka tutuksi.
Faktaa on kuitenkin se, että sellaista autoa jossa ei ole MITÄÄN vikaa ei ole olemassa.MB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
Comment
-
-
Originally posted by Semiamis View PostNoniin. Nyt vähän uutta tietoa asiaan. Eli sieltä on sen pultin lisäksi poikki koko se varsi, joka menee sinne perämurikan viereen. Onko paha rasti vaihtaa? Se on tuo osa numero 7
http://www.realoem.com/bmw/showparts...04&hg=33&fg=30
Miksiköhän se sun auto on "romu" ? Pari edellistä omistajaa kohdellut sitä samoin kun sinä nyt.
Originally posted by Semiamis View PostNoniin. E36 320i vm 92 333tkm Bemarista katkesi takaa jokin pultti kun lähti perä vähän luisuun. Tästä seurasi että vasen takarengas meni aika reiluun linkkuun, yläosa renkaasta autoa kohti. No auto ylös ja huomasin että kuvassa oleva pultti on poikki. Saako kuntoon kun vaihtaa pultin ja tällä selvä?
Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan ton saatanan romun korjaus.Aprilia RSV4
Comment
-
-
En minä tolla käy piirtelemässä ympyröitä jäähallin parkkipaikalle, vaan ihan normaalia ajoa paikasta a paikkaan b. Eikö auto tähän ole tarkoitettu? Jos sattuu vähän liukkaalla luisuun niin se ei ole tarkoituksellista. Mutta en tosiaan tiedä miten on edelliset kohdelleet ja on tämä Ruotsista alkujaan tuotu. Mutta jos nyt voitaisiin olla aikuisia ja vastata asiallisesti kun asiallisesti kysytään?
Comment
-
-
Tuon osan 7 vaihtaaksesi joudut irrottamaan perämurikan pultit ja tunkkaamaan perää vähän ylöspäin että saat sisäpään pultin irti.
e: Näin ainakin typ188 peräisissä, mutta varmaan sama homma tuossakin.Last edited by JJT; 05-12-2010, 15:50.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostOikea vastaus kysyttyyn kysymykseen on että kaikki BMW joissa ei ole pyöreät ajovalot ovat täysin perseestä ja vanhemmat on niitä hyviä ja kestäviä.Ford 4500 :think Nuffield
Volvo 264 GLE,Toyota BJ40x3,Toyota BJ45(avolava),Toyota HJ60, E24 635CSi
Kawasaki ZX-12R Borat
Comment
-
Comment