Vaikka virrat katkaisee ja avaimen ottaa virtalukosta pois mittarilukema jää tauluun palamaan samoin kello, ulkolämpötilamittari sekä sähkölasien- ja kattoluukun katkaisijan valo. Ajonestolaite ei myöskään aktivoidu. Tietysti kun akunkengän ottaa irti kaikki sammuu ja seuraavalla käynnistyksellä vaatii jo avaimenperän käyttöäkin että lähtee ajonesto pois.
Olen yrittänyt etsiä tältä foorumilta ratkaisua raisttavaan ongelmaan joka syö uudenki ison akun muutamassa päivässä tyhjäksi kun ei tule montaa kilometriä päivässä ajettua. Yhden vastaavanlaisen probleemaan löysin muttei ollut ratkaisua siinä. Ei huvittaisi päävirtakatkaisijaakaan heti ensimmäisenä alkaa laittamaan ettei tarvis aina ensin käydä kontilla ja sitte säätää radioon asetukset ym. Jos jollain on vastaavanlaisia kokemuksia ja kertoo ratkaisun, olen hyvin hyvin kiitollinen.
Auto on -93 325 tds
Kiitokset jo etukäteen kaikille vastaamaan vaivautuneille
Olen yrittänyt etsiä tältä foorumilta ratkaisua raisttavaan ongelmaan joka syö uudenki ison akun muutamassa päivässä tyhjäksi kun ei tule montaa kilometriä päivässä ajettua. Yhden vastaavanlaisen probleemaan löysin muttei ollut ratkaisua siinä. Ei huvittaisi päävirtakatkaisijaakaan heti ensimmäisenä alkaa laittamaan ettei tarvis aina ensin käydä kontilla ja sitte säätää radioon asetukset ym. Jos jollain on vastaavanlaisia kokemuksia ja kertoo ratkaisun, olen hyvin hyvin kiitollinen.
Auto on -93 325 tds
Kiitokset jo etukäteen kaikille vastaamaan vaivautuneille

Comment