Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 325ia laatikko ei vaihda vitoselle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Niko84
    Newbiemmer
    • Aug 2005
    • 7
    • anjalankoski

    e36 325ia laatikko ei vaihda vitoselle

    Eli. loota ei vaihda vitoselle/kytke turbiinilukkoa ellei keppi ole 4 ja D:n puolivälissä, jos kepin saa pysymään siinä toimii moitteetta.
    sitte taas jos ajelee keppi oikesti D:n kohdalla ni laatikko menee vikatilaan ja kuittaantuu kun käyttää virrat pois.
    koitin hakua mut mikään ei oikein vastannut kyseiseen

    auto siis e36 325ia vm.91
    Last edited by Niko84; 07-01-2011, 12:56. Reason: kysymys ei mennyt ekalla läpi
    BMW e36 325ia vm.91
    Exät:
    e28 520i vm.82
    e30 320i vm.89
    e36 325i vm.93
    e30 316i vm.88
    e30 325/327i vm.89
    e23 732ia vm.84
    e34 520i touring vm.95
  • turbopuusti
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2005
    • 821
    • Lahti

    #2
    Oisko se kepin juuressa oleva tunnistin joka haistelee mikä alue on päällä. Ainakin kuvauksen perusteella vois olla se.
    e36 ei vissiin ollut sitä näyttöä erikseen mistä kattoa vaihtuuko alue kun keppiä hipaisee...
    e60 535d -07 Monacoblau, e46 325ia cab -01, VW Golf 1.9tdi e39 540i -99, e34 540iA -93, e34 525i luxorbeige -89, talvipommi saab 9000cd 2.0t, e36 320i Bmw-Schwarz -91, e34 525i -91 Sterlingsilber metallic, e34 518i -90 Alpinweiß II, e21 315 -83 Diamantschwarz

    Comment

    • Bmw Master
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 13155
      • Kokomo

      #3
      Vaijeri löysällä.

      Comment

      • E39-530A
        BTCF Member
        • Feb 2007
        • 924
        • Espoo

        #4
        Originally posted by Bmw Master View Post
        Vaijeri löysällä.
        Jees. Ja säätö tapahtuu tyypillisesti laatikon päästä eli auton alta.
        Last edited by E39-530A; 07-01-2011, 15:19. Reason: lisäys
        E92 335iA -08

        ---
        ex E34 540iA -93
        ex E90 325iA -05
        ex E39 530iA -00
        ex Toyota Avensis
        ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)

        Comment

        • Niko84
          Newbiemmer
          • Aug 2005
          • 7
          • anjalankoski

          #5
          Originally posted by E39-530A View Post
          Jees. Ja säätö tapahtuu tyypillisesti laatikon päästä eli auton alta.

          säätöä kokeiltu jo aiemmin mut ei auttanu. pitää kattoo se haistelija sielt kepin juurest.
          BMW e36 325ia vm.91
          Exät:
          e28 520i vm.82
          e30 320i vm.89
          e36 325i vm.93
          e30 316i vm.88
          e30 325/327i vm.89
          e23 732ia vm.84
          e34 520i touring vm.95

          Comment

          • Niko84
            Newbiemmer
            • Aug 2005
            • 7
            • anjalankoski

            #6
            ei auttanu tunnistimen putsaus.
            kokeilin viel nollaustakin, akunkenkä oli yön yli irti ja tästä aiheutui sellanen että häiriövalo palaa nyt kokoajan eli kolmosella ajellaan. taitaa olla parempi viedä bemarille piuhan päähän.
            BMW e36 325ia vm.91
            Exät:
            e28 520i vm.82
            e30 320i vm.89
            e36 325i vm.93
            e30 316i vm.88
            e30 325/327i vm.89
            e23 732ia vm.84
            e34 520i touring vm.95

            Comment

            • Niko84
              Newbiemmer
              • Aug 2005
              • 7
              • anjalankoski

              #7
              Originally posted by Niko84 View Post
              ei auttanu tunnistimen putsaus.
              kokeilin viel nollaustakin, akunkenkä oli yön yli irti ja tästä aiheutui sellanen että häiriövalo palaa nyt kokoajan eli kolmosella ajellaan. taitaa olla parempi viedä bemarille piuhan päähän.
              nyt on vika paikallistettu, kävin luetuttamas koodit ni anto viallisen nopeusanturin laatikon sisällä takapäässä, itse anturi oli suht edullinen 40€ plus sitte suodatin 45€, pohjan tiiviste 12€ ja öljyt joista en viel tiedä mitä sinne laittaa. bemarilla sanovat et jos on bmw longlife ni hinta 27€/l ja jos atf dexron3 ni alle 20€/l pitää viel kattoo lootan kylest en onko musta vai vihree kilpi.
              BMW e36 325ia vm.91
              Exät:
              e28 520i vm.82
              e30 320i vm.89
              e36 325i vm.93
              e30 316i vm.88
              e30 325/327i vm.89
              e23 732ia vm.84
              e34 520i touring vm.95

              Comment

              • Bmw Master
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2004
                • 13155
                • Kokomo

                #8
                Originally posted by Niko84 View Post
                nyt on vika paikallistettu, kävin luetuttamas koodit ni anto viallisen nopeusanturin laatikon sisällä takapäässä, itse anturi oli suht edullinen 40€ plus sitte suodatin 45€, pohjan tiiviste 12€ ja öljyt joista en viel tiedä mitä sinne laittaa. bemarilla sanovat et jos on bmw longlife ni hinta 27€/l ja jos atf dexron3 ni alle 20€/l pitää viel kattoo lootan kylest en onko musta vai vihree kilpi.
                Ei ole longlife vaan tavallinen ATF dexron 3, 5€ litra. Menee n.6l.

                Comment

                • Hemi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2004
                  • 18880
                  • Pirkanmaa

                  #9
                  Originally posted by Niko84 View Post
                  nyt on vika paikallistettu, kävin luetuttamas koodit ni anto viallisen nopeusanturin laatikon sisällä takapäässä, itse anturi oli suht edullinen 40€ plus sitte suodatin 45€, pohjan tiiviste 12€ ja öljyt joista en viel tiedä mitä sinne laittaa. bemarilla sanovat et jos on bmw longlife ni hinta 27€/l ja jos atf dexron3 ni alle 20€/l pitää viel kattoo lootan kylest en onko musta vai vihree kilpi.
                  Rengaskoko?

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎