Elikkäs vikana on semmonen että kun vauhdista laittaa kytkimen pohjaan niin kierrokset laskee niinku kuuluuki mutta välillä laskee niin että meinaa auto sammua mutta ei kuitenkaan ihan sammu ja sen jälkee kierrokset rupee aaltoilee siinä 500-700 väliä, näin myös käy kun käynnistää auton,Eikä ole väliä onko kone lämmin vai kylmä tekee kummallakin samaa. mutta ennen tota vikaa oli semmonen että kun vauhdista laitto kytkimen pohjaan ja anto liukuu niin kierrokset jäi 1200 kohdalle hetkeks ja sitte pikku hiljaa laski normaaliks, mutta tänään putsasin ilmamäärämassamittarin ja kaasuläpän ja säädin kaasuvaijerii vähän löysemällä niin parantu siinä mielessä että nyt ku vauhdista laittaa kytkimen niin kierrokset ei jää tohon 1200 kohalle soimaan vaan laskee heti alas siihe 500 ja sitte siinä samalla se alkaa seilaa siinä 500-700 kohalla ja jos paikaltaa yrittää lähtee ajamaan mutta sitte nopeesti nostaa kytkintä niin auto meinaa sammua siihen paikkaan eli kierrokset tippuu sinne 100 kohalle mutta sitte väkisin nousee 800 ja siitä sitte jää 700 normaaliks. Kaikkea on yritetty ja koitettu mutta ilman tulosta, auttakaa kädetöntä! tai muute vien ton metsää ja pistän juhannus kokon pystyy!
En ole tarina ihmistä niin en osaa tarinoida kunnolla mutta kai tosta jotain selvää saa.
Autoon vaihdettu seuraavat osat:
Lambda (ALKUPERÄiNEN)
Kaasuläpän-anturi ( Otettu 325:sta onko väliä? )
Anturin joka lukee hampaita (Ei tule anturan nimeä mieleen, Otettu 325:sta onko väliä?)
Nokan asentotunnistin (Otettu 325:sta onko väliä?)
Koneen lämpöanturin (Mikä tunnistaa onko kone kylmä vai lämmin, TARViKE)
Ilmamäärämassamittari (vai mikä onkaa) putsattu ja on 100% toimiva kun johdonki nyppää kyljestä niin käynti muuttuu rumaks
Huohottimen letkut tarkistettu ja vaihettu uusiin jos on ollu edes vähän halkeamaa (myös sen haitari letkun tarkistettu ja todettu toimivaks)
Bensasuodatin
Imusarjan tiivisteet
Kaikki venakopan tiivisteet uusia, eli ei ole tulpanreijissä öljyä
Tarkistettu kaikki puolat ehjät oli
Tulpilla ajettu noin 8tonnia
Tyhjäkäynti venttiili putsattu. (Surisee/vibraa kun laittaa virrat päälle)
En ole tarina ihmistä niin en osaa tarinoida kunnolla mutta kai tosta jotain selvää saa.
Autoon vaihdettu seuraavat osat:
Lambda (ALKUPERÄiNEN)
Kaasuläpän-anturi ( Otettu 325:sta onko väliä? )
Anturin joka lukee hampaita (Ei tule anturan nimeä mieleen, Otettu 325:sta onko väliä?)
Nokan asentotunnistin (Otettu 325:sta onko väliä?)
Koneen lämpöanturin (Mikä tunnistaa onko kone kylmä vai lämmin, TARViKE)
Ilmamäärämassamittari (vai mikä onkaa) putsattu ja on 100% toimiva kun johdonki nyppää kyljestä niin käynti muuttuu rumaks
Huohottimen letkut tarkistettu ja vaihettu uusiin jos on ollu edes vähän halkeamaa (myös sen haitari letkun tarkistettu ja todettu toimivaks)
Bensasuodatin
Imusarjan tiivisteet
Kaikki venakopan tiivisteet uusia, eli ei ole tulpanreijissä öljyä
Tarkistettu kaikki puolat ehjät oli
Tulpilla ajettu noin 8tonnia
Tyhjäkäynti venttiili putsattu. (Surisee/vibraa kun laittaa virrat päälle)
Comment