Originally posted by bimmer76
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		e36 325i -92 muutama ongelma
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 bimmer76
 
 itellä ainakin.ota liitin irti imusarjan alta ja mittaa vastus.Originally posted by ^slayer^ View Postmeneekö tuo sitten ihan noin vain? Kun ekalla sivulla kerroin että auto ensin sammuili ja nyki ja sitten käynnistä sammui ja ei enää käynnistynyt. Onko oikeanlaiset oireet?
 Jos ei anna mitään lukemia,niin sökö!!
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 voisiko vielä tämän prosedyyrin selventää ihan kädestä pitäen. Joku muukin voi olla yhtä ulalla asiasta. Millaisia lukemia pitäisi löytyä ja mitä sanoo jos rikki?Originally posted by bimmer76 View Postitellä ainakin.ota liitin irti imusarjan alta ja mittaa vastus.
 Jos ei anna mitään lukemia,niin sökö!!
 
 Edit. Sehän tulikin jo että jos ei anna mitään niin särki.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 bimmer76
 
 ihan mielenkiinnosta,oliko tunnistin rikki?mulla oli samat oireet ja vika lähti uudella tunnistimella!Originally posted by ^slayer^ View Postvoisiko vielä tämän prosedyyrin selventää ihan kädestä pitäen. Joku muukin voi olla yhtä ulalla asiasta. Millaisia lukemia pitäisi löytyä ja mitä sanoo jos rikki?
 
 Edit. Sehän tulikin jo että jos ei anna mitään niin särki.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 siis vielä en ole mitannut. Vasta tänään kävin hakemassa mittarin ja huomenna testaan. Ilmoitan miten kävi. Viittasin editoinnilla siis vain edelliseen postaukseen, että luin hätäisesti, että se tuli jo viestissä ilmi että jos ei anna mitään arvoja niin on rikki.Originally posted by bimmer76 View Postihan mielenkiinnosta,oliko tunnistin rikki?mulla oli samat oireet ja vika lähti uudella tunnistimella!
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Saattaisi olla takatukivarren etummainen pusla korkannut. Pitää kuvailemaasi mökää. Vaihdatin omaani juuri tällä viikolla kyseiset puslat taakse molemmille puolille, puslilla hintaa 16€/kpl ja tarve 1kpl per puoli.Originally posted by ^slayer^ View PostOngelma nro 2.
 Vasemmalta takaa kuuluu pienissä ja isommissa töyssyissä kuin hakkaisi vasaralla pohjaan? Iskari? Joku muu, mikä?
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 marmorilta vai mistä hommasit puslat?Originally posted by Sandelin View PostSaattaisi olla takatukivarren etummainen pusla korkannut. Pitää kuvailemaasi mökää. Vaihdatin omaani juuri tällä viikolla kyseiset puslat taakse molemmille puolille, puslilla hintaa 16€/kpl ja tarve 1kpl per puoli.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Itte omasta kokemuksesta noiden alkupään E36 kanssa: Tarkista pumpulle menevät liittimet siinä heti takapenkin alla (Ihan siitä pumpun muovikannesta). Itellä oli aikanaan korroosion seurauksena ollu huonolla kontaktilla -> kipinät poltti karrelle lopunkin yhdistämisenOriginally posted by ^slayer^ View Post
 Eli ruokatunnille lähtiessäni auto ensin käynnistyi ihan normaalisti, mutta sammui hetken päästä. Kun starttasin uudestaan ja lähdin ajamaan niin auto nykäisi muutaman metrin ajon jälkeen kunnes toimi normaalisti.
 Söin ja lähdin takaisin. Menin autolle ja starttasin ja poltin tupakan. Auto sammui tässä ajassa ja ei enää käynnistynyt. Kuin olisi sammuttanut auton. En tiedä kuuluuko bensapumpusta kuulua joka kerta kun virrat laittaa päälle niin kuulua ääni? Nyt viimeksi ei kuulunut, joten siinä syy? Itse pumppu vai sen toimintaan liittyvä juttu?
 . "That's ridiculous! Why would a shark follow a Volkswagen." "That's ridiculous! Why would a shark follow a Volkswagen."
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 kyllä liitännät on katsottu. Ihan oli asiallisen näköinen.Originally posted by Nifa View PostItte omasta kokemuksesta noiden alkupään E36 kanssa: Tarkista pumpulle menevät liittimet siinä heti takapenkin alla (Ihan siitä pumpun muovikannesta). Itellä oli aikanaan korroosion seurauksena ollu huonolla kontaktilla -> kipinät poltti karrelle lopunkin yhdistämisen 
 
 Eilen vasta sain auton sisälle ja siinä katselin ja etsiskelin anturin liitintä, mutta sitä löytämättä. Auttakaa sokeaa/avutonta. Imusarjan alla pitäs olla? Tai läheisyydessä?
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Imusarjan alapuolella, koneen etuosassa. Laturin tuulitunnelin kun ottaa irti niin pienikäsinen mies pääsee kopeloimaan. Samassa kiskossa on muistaakseni kiinni myös nokan asentoanturin piuha. Johtoa seuraamalla löytää myös perille.Originally posted by ^slayer^ View Postkyllä liitännät on katsottu. Ihan oli asiallisen näköinen.
 
 Eilen vasta sain auton sisälle ja siinä katselin ja etsiskelin anturin liitintä, mutta sitä löytämättä. Auttakaa sokeaa/avutonta. Imusarjan alla pitäs olla? Tai läheisyydessä?
 
 Anturi kuvassa alhaalla:
 "That's ridiculous! Why would a shark follow a Volkswagen."
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 just kattelin samaa kuvaa. pitääpä mennä takaisin talliin ja koittaa löytää se piuhan pää.Originally posted by Nifa View PostImusarjan alapuolella, koneen etuosassa. Laturin tuulitunnelin kun ottaa irti niin pienikäsinen mies pääsee kopeloimaan. Samassa kiskossa on muistaakseni kiinni myös nokan asentoanturin piuha. Johtoa seuraamalla löytää myös perille.
 
 Anturi kuvassa alhaalla:
 http://www.101projects.com/BMW/Proje...mages/Pic1.jpg
 
 ei oo nimittäi meikäläinen valitettavasti tästä ominaisuudesta tunnettu. tuppaa nimittäi ottaa kuupaa nämä nakkisormet kerta tuossa moottoritilassa ei liiaksi ole sitä tilaa.Originally posted by Nifa View Post...niin pienikäsinen mies pääsee kopeloimaan...
 
 Edit. Ja kun aiheeseen päästiin niin tämä ominaisuus nähtävästi vaivaa tässäkin asiassa. itse en kyllä sitä liitintä saa irti suurinpiirtein irroittamatta imusarjaa. sieltä löyty kolme vähän samanlaista liitintä. kaksi jotka menee kanteen ja yksi joka on suunnattu keulaan päin. oonko nyt ihan hakoteillä?
 
 Edit2. Taitaa nuo jotka kanteen menee, niin olla lämpötila-antureiden liittimet? ainakin realoemin mukaan. Eli onko nyt siis tämä joka on noista katsottuna enemmän oikealla oleva liitin nyt se mitä etsin?Last edited by ^slayer^; 24-01-2011, 17:51.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 purin ylimääräisiä pois tieltä ja siellähän on liitin poikineen. tässä vaiheessa nostan kädet ylös. noista kun rupeen arpomaan mikä on oikea, niin saan varmaan polttoainemittarin toimimaan rundarin virkaa.
 
 osaako nyt joku sanoa missä se on tarkalleen kampuran anturin liitin?  
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 No etkös voi seurata siltä anturilta lähtevää kaapelia? Kyllä se liitin jossain vaiheessa vastaan tuleeOriginally posted by ^slayer^ View Postpurin ylimääräisiä pois tieltä ja siellähän on liitin poikineen. tässä vaiheessa nostan kädet ylös. noista kun rupeen arpomaan mikä on oikea, niin saan varmaan polttoainemittarin toimimaan rundarin virkaa.
 
 osaako nyt joku sanoa missä se on tarkalleen kampuran anturin liitin?  . Anturin ilmeisesti siis olet jo löytänyt? Jos et niin katso muutama vastaus takaperin olevaa kuvaa... . Anturin ilmeisesti siis olet jo löytänyt? Jos et niin katso muutama vastaus takaperin olevaa kuvaa...  
 Comment

Comment