Ja autona oli 320 coupe -94
Eli alkoi nyt jälestäpäin mietityttämään että mikä kyseistä autoa vaivasi. Käynnistyksen jälkeen tuo ah niin ihana bagin jäi palamaan sen pari minuuttia. Noh, lueskelin tapauksia ja tuumasin että helppo juttu, vänkärinpenkin tunnistimessa vika.
Penkin alle kurkistelin muutamaan otteeseen ja aloin ihmetellä kun ei autoja työkseen korjaava mies löydä minkään valtakunnan piuhoja jotka menis siihen jakkaraan. Tässä vaiheessa vielä kuukausia katsastukseen, ei paniikkia. Kunnes koira päätti vääntää kauppareissulla kurat juurikin siihen apparin istuimelle. Tästä hengitystä pitkää sylkeä pidätellen pajalle ja shittiä poistamaan. Samalla tuleekin käytettyä se penkki irti niin johan johdot löytyisi. Mutta penkkiinhän ei tullu.
Eli kysymys nro.1 Kuuluuko sinne coupessa edes tulla johtoja? (tuontiauto, ei lämmitystä)
Siirytään ajassa hieman eteenpäin ja lähemmäs katsastusta. Ilmeisesti bagin vikamuistia ei saa nollattua kuin asian mukaisella laitteistolla. Tällaista ei työpaikaltani löydy joka on merkkikorjaamo, ei bemarin. Eli järkevää viedä auto johonkin jossa osaavat ja päädyn bosch car servicen asiakkaaksi. Vastaus on tyly. Eivät päässeet edes moottorinohjaukseen käsiksi saati bagin puolelle. En jätä autoani jatkotutkimuksiin.
Mikä voi aiheuttaa sen että mihinkään ei pääse sisään mutta auto kuitenkin toimii?
Ei siis enään kriittinen ongenlma, auto vaihtoi omistajaa viallisena. Oli saatava ensi tilassa diesel auto ja sen bemun korjaus tyssäsi osaltani siihen.
Loppuun offtopiccia: oliko normaalia että auto ei halunnut kirveelläkään lähteä käyntiin ilman esilämmitystä kun pakkasta yli 10 astetta? Tunteja jos piti roikassa niin lähti kuin sen kuuluisan palmun alta käyntiin.
Nää asiat kiinnostaa kun tässä on taas bemaria tullut harkittua käyttikseksi. Tais tää yks olla vaan huono omena pilaamassa säkillistä hyviä? Kokemuksia/näkemyksiä kaivataan!
Eli alkoi nyt jälestäpäin mietityttämään että mikä kyseistä autoa vaivasi. Käynnistyksen jälkeen tuo ah niin ihana bagin jäi palamaan sen pari minuuttia. Noh, lueskelin tapauksia ja tuumasin että helppo juttu, vänkärinpenkin tunnistimessa vika.
Penkin alle kurkistelin muutamaan otteeseen ja aloin ihmetellä kun ei autoja työkseen korjaava mies löydä minkään valtakunnan piuhoja jotka menis siihen jakkaraan. Tässä vaiheessa vielä kuukausia katsastukseen, ei paniikkia. Kunnes koira päätti vääntää kauppareissulla kurat juurikin siihen apparin istuimelle. Tästä hengitystä pitkää sylkeä pidätellen pajalle ja shittiä poistamaan. Samalla tuleekin käytettyä se penkki irti niin johan johdot löytyisi. Mutta penkkiinhän ei tullu.
Eli kysymys nro.1 Kuuluuko sinne coupessa edes tulla johtoja? (tuontiauto, ei lämmitystä)
Siirytään ajassa hieman eteenpäin ja lähemmäs katsastusta. Ilmeisesti bagin vikamuistia ei saa nollattua kuin asian mukaisella laitteistolla. Tällaista ei työpaikaltani löydy joka on merkkikorjaamo, ei bemarin. Eli järkevää viedä auto johonkin jossa osaavat ja päädyn bosch car servicen asiakkaaksi. Vastaus on tyly. Eivät päässeet edes moottorinohjaukseen käsiksi saati bagin puolelle. En jätä autoani jatkotutkimuksiin.
Mikä voi aiheuttaa sen että mihinkään ei pääse sisään mutta auto kuitenkin toimii?
Ei siis enään kriittinen ongenlma, auto vaihtoi omistajaa viallisena. Oli saatava ensi tilassa diesel auto ja sen bemun korjaus tyssäsi osaltani siihen.
Loppuun offtopiccia: oliko normaalia että auto ei halunnut kirveelläkään lähteä käyntiin ilman esilämmitystä kun pakkasta yli 10 astetta? Tunteja jos piti roikassa niin lähti kuin sen kuuluisan palmun alta käyntiin.
Nää asiat kiinnostaa kun tässä on taas bemaria tullut harkittua käyttikseksi. Tais tää yks olla vaan huono omena pilaamassa säkillistä hyviä? Kokemuksia/näkemyksiä kaivataan!
Comment