Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36m52 kytkin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • IsoPee
    Bimmer Rookie
    • Jan 2011
    • 41
    • Pohojammaa

    e36m52 kytkin

    Elikkäs tuli pieni ongelma kytkimen kans. Autosta oli pienistetty kone ja vaihdettu erinäisiä osia sisään,
    kuten männän renkaat pitee kampi yms yms.
    Ja nyt kun kone on kutakuinkin kassassa ja ruvettiin kytkintä ilmaamaan, ilmeni pieni robleema.
    Kytkinpoljin jää painettaessa pohjaan. Ilman tulo kyllä lakkas, mutta aina painettaessa jää pohjaan.
    Missähän mahtaa olla vika?? :think
  • okko
    BTCF Honorary Member
    • Apr 2005
    • 1764
    • Honkajoki

    #2
    kytkimen pääsylinteristä jousi poikki.
    When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway

    Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...

    Comment

    • Supa
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2005
      • 7597
      • Järvenpää

      #3
      Siellä on edelleen ilmaa. Voi olla hankala ilmata jossain tapauksissa, tällä ohjeella pitäisi tulla viimeistään ilmat pois.
      Eli sylkky irti, sitten teet jostain työkalun millä saat tapin pohjaan, tämän jälkeen sylkky semmoseen asentoon että nippa jää ylimpään kohtaan ja ilmausletku lähtee yläsuuntaan vähämatkaa.
      Tämän jälkeen joko kevyellä paineella säiliöstä tai alipaineella nipasta ilmaus.

      Tässä ohjeet:
      - E90 320i LCI M-sport -09
      - Porsche Boxster 987 2.7 -07

      Comment

      • kmn
        Moderator
        • May 2009
        • 6022
        • Sipoo

        #4
        Sitten, kun oot aikas ilmaillu ja jos ei ala paranemaan, niin itellä teki vastaavaa (lähes tulkoon imasi pedaalin lattiaan), kun oli pääsylinteri (ilmeisesti) paskana. Homman nimi se, että viikkoa ennen vaihettiin työsylkkä (Motonet) ja sitten alkoi tuo temppuilu --> molemmat uudet ja taas pesee.

        Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
        Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
        --
        Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95

        Comment

        • IsoPee
          Bimmer Rookie
          • Jan 2011
          • 41
          • Pohojammaa

          #5
          Originally posted by kmn View Post
          Sitten, kun oot aikas ilmaillu ja jos ei ala paranemaan, niin itellä teki vastaavaa (lähes tulkoon imasi pedaalin lattiaan), kun oli pääsylinteri (ilmeisesti) paskana. Homman nimi se, että viikkoa ennen vaihettiin työsylkkä (Motonet) ja sitten alkoi tuo temppuilu --> molemmat uudet ja taas pesee.
          Joo rupes toimimaan. Itse en ollut paikalla, mutta onkohan se tuo pääsylinteri mikä siellä auton alla on? Luultavasti. Siellä oli vain asennusvirhe...joku tappi ei ollu kohdillaan. Tämmöstä muminaa kuulin , enkä enmpää tiedustellut

          Comment

          • okko
            BTCF Honorary Member
            • Apr 2005
            • 1764
            • Honkajoki

            #6
            Originally posted by IsoPee View Post
            Joo rupes toimimaan. Itse en ollut paikalla, mutta onkohan se tuo pääsylinteri mikä siellä auton alla on? Luultavasti. Siellä oli vain asennusvirhe...joku tappi ei ollu kohdillaan. Tämmöstä muminaa kuulin , enkä enmpää tiedustellut
            Se on työsylinteri, mutta pääasia, että selvis
            When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway

            Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎