Originally posted by j.h
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 M3 hyytyy, kun kaasun avaa nopeasti
Collapse
X
-
Originally posted by Supa View PostSe vanos vika siinä on päällä vielä joten se pitää korjata, en nyt muista tarkkaa vikakoodia mutta voisit laittaa sen tänne niin porukat ketkä on enemmän perehtynyt tuohon S50 vanokseen voisi kertoa mikä oikeasti rikki, solenoidi vai muu.
Kirjotin sen johki paperille ylös aikasemmin.
- asentoanturikoodi
- Venttiili 1 ja 2 koodit
Joo, putsasin MAF anturin jarrucleanerilla. Ehkä se ei tykännyt siitä.
Vaihtopuolat on tulossa, katsotaan jos ne auttais pätkimiseenLast edited by MikaLaaksonen; 16-04-2011, 09:46.
Comment
-
-
Todetaan nyt vielä selvyyden vuoksi, kun tuli esille, että Supa on tota autoa laittamassa, että en siksi tätä kysele, etteikö Supa tota osais korjata, vaan siksi, että saisin ehkä itsekin jotain tehtyä, voisin tarkistaa jotain asioita ja sulkea ongelmia pois sekä mahdollisesti hankkia osia, jos on tarve
Comment
-
-
Nyt kannattaisi tarkistaa nokista se Schrick:n tyyppi ja sitten varmistaa oikea nokkien ajoitus.
Ja sitten tyhmä kysymys, toimiiko vanos? Vai onko siellä nokat jotka vaativat vanoksen lukitsemisen, vikakoodit siitä kun ecun kartta vanos toimivana ?
Mitään kovin rajuja nokkia tohon ei Schrick:ltä saa joissa vanos vielä toimii.
Joko 284° tai 296° ja noilla nyt pitäis kyllä olla sivistynyt tyhjäkäynti kunhan softa vaan on kunnossa vanoksen kanssa.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostJoo, ja muistaakseni tuo solenoidi 1 vikakoodi oli mikä jäi aktiiviseksi mutta luetaan uudestaan enskerralla.
Onko sen solenoidin ottama virta ok?
Jos nää on kunnossa, vika on varmaankin mekaaninen.
- mekaanisesti solenoidi jumissa
- mekaanisesti säätölaite jumissa
j.h
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostNyt kannattaisi tarkistaa nokista se Schrick:n tyyppi ja sitten varmistaa oikea nokkien ajoitus.
Ja sitten tyhmä kysymys, toimiiko vanos? Vai onko siellä nokat jotka vaativat vanoksen lukitsemisen, vikakoodit siitä kun ecun kartta vanos toimivana ?
Mitään kovin rajuja nokkia tohon ei Schrick:ltä saa joissa vanos vielä toimii.
Joko 284° tai 296° ja noilla nyt pitäis kyllä olla sivistynyt tyhjäkäynti kunhan softa vaan on kunnossa vanoksen kanssa.
Kävin kaikki auton mukana tulleet paperit läpi. Löysin kuitin nokanvaihdosta vuodelta 1998, mutta siitä eikä muistakaan papereista ei käy nokan tyyppi ilmi. Paparien perusteella sitä ei siis saa selville.
Comment
-
-
Originally posted by MikaLaaksonen View PostKyllä. Ton kun vaihto, niin kyllä nyt käy tasasesti ja ottaa kierroksiakin ihan eri malliin. Oliskohan tää ongelma nyt sit siinä? Ainakin vaikuttaa siltä.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Pari S50B32 konetta mulla on nyt ollut ja molemmissa oli useita alipaine/huohotin/tyhjäkäynti letkuja rikki. Siis ihan totaalirikki ja semmoisia jotka tekevät n. 16mm kokoiseen letkuun sormenkokoisia imuvuotoja. Suosittelen jokaiselle että irroitatte imukotelon, siis sen johon tulee kuusi letkua ja toiselle puolen suodatinkotelo, ja katsotte alapuolelta kaikki letkut. Erityisesti letkut jotka ovat tekemisissä öljyn kanssa ovat olleet aivan tahkojuustoa. Kummallakaan koneella en ajanut rikkinäisillä letkuilla joten en tiedä miten käyttäytyi, nyt kun kaikki letkut on ehjät niin toimii todella hienosti.Marko
http://www.uniball.fi/
BMW E30 S54B32 SS
Fiat 131 Abarth g.4 historic
http://www.131abarth.com/
http://www.facebook.com/pages/2-Team...65543543540581
https://www.youtube.com/user/131rally?feature=guide
Comment
-
Comment