Originally posted by jam76
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 Coupe: sähkölasi vinkki
Collapse
X
-
Originally posted by Axumhmm... oletkos miettinyt miten raappaat ikkunat jos jääraappa onkin auton sisällä, vai kuljetatko sitä taskussasi :?:
Edit: Ja mitä tulee lasin säätöihin, niin eihän tuosta featuresta ole mitään hyötyä jos se lasi ei nouse sinne tiivisteeseen.- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Originally posted by CalypsocoupeEdit: Ja mitä tulee lasin säätöihin, niin eihän tuosta featuresta ole mitään hyötyä jos se lasi ei nouse sinne tiivisteeseen.
En väitä että tiivisteen ylinpään mahdolliseen kohtaan jäisi lasin ollessa ylhäällä 10cm matkaa. Pikemminkin rako on tasan yksi milli, mutta se riittää jos ikkuna ei kisko tiivisteitä avattaessa, eikä paina sulkiessa.
Tästähän syntyy pian taistelu BMW:n insinöörit vastaan minä :lol:
Jos BMW:n insinöörit olisivat kehittäneet Coupen meikäläisten oloissa, veikkaanpa että omassa autossanikin olisi aukeaviakin laseja kiertävät karmit.
Jos tahdon muokata omaa autoani itseäni miellyttäväksi, helppokäyttöisemmäksi ja luotettavammaksi, niin sen tottavieköön minulle suotakoon 8)
Ei herneitä kellekään, eihän?
Comment
-
-
Originally posted by fastandfuriousOriginally posted by jam76ainut juttu on ainakin minulla jos lasi ei laskeudu (esim. akku irti) ja kun oven lyöt kiinni niin lasi vääntyy niin saatanasti... en suosittele, on halvempi pitää raappaa taskussa kuin ostaa uusi sivu lasi... :!:
Comment
-
-
Originally posted by jam76oikestaan kyllä se ovi aukeaa lasi ylhäälläkin mutta juuri kiinni laitettaessa ikkuna ei mene ylhäältä tiivisteisiin, viistolta osalta kylläkin ja sen takia vääntyy ihanasti...
Toinen vaihtoehto on että olen vain uskomaton puusilmä
Jos tuohon koriin menisi jonkun muun Bmw:n karmilliset ovet, niin en epäröisi niitä tuohon vaihtaa. Jos vaikka väsäisin lokinsiipi-ovet, niin karmeistakin tulisi lähes pakolliset
Comment
-
-
samasta syystä ei auennu eilen ees ovet kun lasin pitäisi tulla ensin alas sitten ovi aukee oli nii jäässä että kun nappas kahvasta nii ei liikkunu mihkään..!! Muutaman minuutin fööni kädessä nii rupes aukeen..!! Ei oo mikään paras keksintö..!! Talvella ainakaan.. :roll:Ajaa yhtä hitaasti kuin vanhat ihmiset nussii.('')
E36 Cabrio
Comment
-
-
Originally posted by willejoten eiköhän joka opiskelijalla, joka ajelee e36 coupella niin ole varaa tollaseen...?!
Lista-silikoonilla olen nuo tiivisteet käsitelly, saa nähdä sitten kovemmilla pakkasilla että auttoko... Pystyykö sen lasin korkeuden säätämään? Varmaankin juu..http://www.btcf.fi/showcar.php?id=3254
Comment
-
-
Tuohon lasi ym. pakkasongelmaan olisi hyvä ratkaisu asentaa webasto,tai vaihtoehtoisesti eber.Ei tarvis tapella jäätyneiden ikkunoiden kanssa. Tietysti se auttaa kun pesee auton ja vie sen lämpimään talliin kuivumaan 24h. Eli polkupyörä käyttöön siksi aikaan.---------------------------------
**BMW320i coupe 97**
--
Suzuki gsx750 F 95
--
Comment
-
-
Originally posted by JapsTuli juuri coupe ostettua ja nyt jo hirvittää miten noitten lasejen kanssa käy kunnon pakkasilla :oops:
Pystyykö lasin jättämään sen 1cm alas jos sen ajaa 'manuaalisesti' ja nyppäsee sulakkeen kokonaan pois ?
Itse ostin "Lista" nimistä tököttiä Prismasta, mutta eihän se ole mitään auttanut. Tänäkin aamuna oli lasit (Vaikka sisälämpäri päällä) varsin kovasti jäässä. Ei lämpö oikein osu tonne tiivisteiden väliin.
Webastoa tekisi mieli... ...saa nähdä koska sellainen on nokalla?Now: 525xd -09
Ex: 330d -07
Ex: 328i -96
Comment
-
-
Kävin itse nesteen pikapesussa eilen ja kuivasin lasit erittäin tarkkaan ja käyttelin niitä hieman ajossa kun pakkasta oli jo silloin -5. aamulla pakkasta -16astetta ja roikassa auto vajaan tunnin sisätilan lämppäri puolella teholla(650w).minkäänlaisia ongelmia ei esiintynyt lasien toiminnassa tai muiden tiivisteiden kiinni jäätymistä. tuo just auttaa kun auto pääsee kunnolla kuivaamaan puoltoista päivää lämpimässä tallissa jossa on hyvä tuuletus.sulatin auton just ennen pakkasia ja voitelin lukot reilusti,eikä sen jälkeen ole ollut ongelmia.keli sais ollakkin nyt pakkasen puolella ettei taas tuli loska ja seuraavana päivänä varoittamatta pirunmoinen pakkanen.silloin ne on joka pirssin luukut jäässä.---------------------------------
**BMW320i coupe 97**
--
Suzuki gsx750 F 95
--
Comment
-
Comment