ostin tos tommosen 325 td:n -94 koneremppa pitäs olla tehty eli kansi turbo ja syöttöpumppu mut jostain syystä sahuuttaa monta kertaa n.10-15 sekkaa kylmänä ja lämpösenä lähtee n. 3-5 sek. kuluttuu käyntiin olisin tosi kiitollinen jos jollain olis jotain tietoo tai ehdotuksii tommoselle vialle
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 325 td käyntiinlähtö ongelma
Collapse
X
-
Siirtopumpun toiminta kannattaa kattoo ekaksi. Onko käynnistyksessä eroa kun, on tankki täysi, tai alle 1/4.
Vuotaako suuttimen putket/letkut, tai 4. suutin sähöjohdon läpiviennistä.
Katso meneekö ilmakuplia polttoaineletkuissa startatessa.
Onko syöttöpumppu vaihdettu uuteen, vai vaan tiivisteet vaihdettu?When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway
Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...
-
-
Originally posted by sanniksu View Postostin tos tommosen 325 td:n -94 koneremppa pitäs olla tehty eli kansi turbo ja syöttöpumppu mut jostain syystä sahuuttaa monta kertaa n.10-15 sekkaa kylmänä ja lämpösenä lähtee n. 3-5 sek. kuluttuu käyntiin olisin tosi kiitollinen jos jollain olis jotain tietoo tai ehdotuksii tommoselle vialle
Comment
-
-
Syöttöpumpun kansi jäänyt väärään asentoon jos on irti käytetty. Luultavasti ajoitus myöhässä. Myös määränsäädin voi olla kulunut ?! :think
Itse vaihdoin omaan tdssään pumpun tiivisteet, käynti äänen perusteella koputtelin "säätöihin". Tämän session jälkeen ei tuntunut olevan alavääntöjä, sai sahata käyntiin ja liikkeelle lähdössä sai antaa kaasua ettei sammunut. (Ahtoja 0.8 bar)
Tähän kyllästyneenä löysäsin uudestaan kannen auton käydessä. koputteli kantta taaksepäin (auton suunnassa) sen verran, että tyhjäkäynti nuosi n. 100rpm ja kaasua antaessa hieman mustaa putkesta. Tämän jälkeen auto lähti liikkeelle niinkuin dieselin kuuluukin, käynnisty hyvin , ja ala väännöt ja tehot liisääntyi joka tietysti selväkin kun ahdot nousi 1,1 baariin
Eron huomaa mm. kulutus mittarista ennen satasen vauhdissa. 8-9L nyt 6-7L
Niin ja kyseessä on -93vm e36 dts joka joskus aikanaan lastutettu, mittarissa 320tkm ja luultavasti saksan tuonti.
Comment
-
-
Originally posted by HeL_rOt View PostSyöttöpumpun kansi jäänyt väärään asentoon jos on irti käytetty. Luultavasti ajoitus myöhässä. Myös määränsäädin voi olla kulunut ?! :think
Itse vaihdoin omaan tdssään pumpun tiivisteet, käynti äänen perusteella koputtelin "säätöihin". Tämän session jälkeen ei tuntunut olevan alavääntöjä, sai sahata käyntiin ja liikkeelle lähdössä sai antaa kaasua ettei sammunut. (Ahtoja 0.8 bar)
Tähän kyllästyneenä löysäsin uudestaan kannen auton käydessä. koputteli kantta taaksepäin (auton suunnassa) sen verran, että tyhjäkäynti nuosi n. 100rpm ja kaasua antaessa hieman mustaa putkesta. Tämän jälkeen auto lähti liikkeelle niinkuin dieselin kuuluukin, käynnisty hyvin , ja ala väännöt ja tehot liisääntyi joka tietysti selväkin kun ahdot nousi 1,1 baariin
Eron huomaa mm. kulutus mittarista ennen satasen vauhdissa. 8-9L nyt 6-7L
Niin ja kyseessä on -93vm e36 dts joka joskus aikanaan lastutettu, mittarissa 320tkm ja luultavasti saksan tuonti.
no perkules ihan samanlaiset oireet kun sulla tota hommaa tarttee kokeilla kiitti vinkistä
Comment
-
Comment