Eli taustatietoa:
Kansiremontti tehty ja sen jälkeen ilmeni seuraava vika. Tyhjäkäynti ok mutta kun yrittää kierrättää, ei kunnolla kestä kierroksia vaan tukehtuu ja vaikka sammuu. Ajamaan pystyy mutta vain 1/3 kaasulla, muuten tukehtuu ja sammuu, eikä kestä yhtään vedättää. Kun kierrokset nousevat yli 3500, vetää aivan sairaan hyvin. Imuputki oli paska mutta nyt uusittu, myös muita letkuja vaihdettu, mitkä olivat rikki. Ei mitään vaikutusta tukehtumisvikaan. Ajoitus tarkastettiin kolme kertaa ennen käynnistystä, mahtuuko ylipäätään pyörimään jos pielessä? Saako vanoksen ajoitettua väärin, itsellä koneella bentleyn manuaali ja siitä sain tulkittua ettei saa vanosta kiinni kuin yhdellä tapaa. ECT- anturi uusittu, kulutus nyt normaali. Alkaa konstit loppua kesken, apua kaivataan. Tänään suihkittu kaikki saumat imusarjasta ja siihen liittyvistä letkuista ja mistään ei ollut vaikutusta käyntiin eikä alkuperäiseen ongelmaan. Saa neuvoa, kiittos kaunis.
Kansiremontti tehty ja sen jälkeen ilmeni seuraava vika. Tyhjäkäynti ok mutta kun yrittää kierrättää, ei kunnolla kestä kierroksia vaan tukehtuu ja vaikka sammuu. Ajamaan pystyy mutta vain 1/3 kaasulla, muuten tukehtuu ja sammuu, eikä kestä yhtään vedättää. Kun kierrokset nousevat yli 3500, vetää aivan sairaan hyvin. Imuputki oli paska mutta nyt uusittu, myös muita letkuja vaihdettu, mitkä olivat rikki. Ei mitään vaikutusta tukehtumisvikaan. Ajoitus tarkastettiin kolme kertaa ennen käynnistystä, mahtuuko ylipäätään pyörimään jos pielessä? Saako vanoksen ajoitettua väärin, itsellä koneella bentleyn manuaali ja siitä sain tulkittua ettei saa vanosta kiinni kuin yhdellä tapaa. ECT- anturi uusittu, kulutus nyt normaali. Alkaa konstit loppua kesken, apua kaivataan. Tänään suihkittu kaikki saumat imusarjasta ja siihen liittyvistä letkuista ja mistään ei ollut vaikutusta käyntiin eikä alkuperäiseen ongelmaan. Saa neuvoa, kiittos kaunis.
Comment