Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 Hyytyi pihalle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Supra^
    BTCF Member
    • Jul 2005
    • 5150
    • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

    #16
    Originally posted by Jampsu87 View Post
    Nuo liittimet kannattaakin varmaan seuraavaksi käyttää irti ja katsoa kuinka hapettuneita on. Vähän tympeissä paikoissa vaan ovat.
    Laturin maadoitus johtoa en äkkiseltään edes nähnyt.

    Onko yleistä että nuo liittimet ja johdot aiheuttaa tuota alhaista latausjännitettä?
    No jos moottori (laturi) on huonosti maadoitettu niin voi vaikuttaa juuri tolla tavalla latausjännitteeseen.
    Musti 8HP
    Nokivasara M47
    TeiniCoupé DCT
    E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

    Ex:
    E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

    Comment

    • Supa
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2005
      • 7597
      • Järvenpää

      #17
      Niin, joko koneen maadotuksessa vikaa tai laturi vaan rikki.
      Uudethan mitä saa ei oo "uusia" vaan kunnostettuja/korjattuja jossain indokiinassa milloin milläkin osilla joten iästä on paha sanoa millon kosahtaa.
      - E90 320i LCI M-sport -09
      - Porsche Boxster 987 2.7 -07

      Comment

      • Eetu
        Banned
        • Oct 2008
        • 2843

        #18
        Originally posted by Jampsu87 View Post
        Akun navat ok.

        Kävin ajamassa 40km lenkin ilman sisäpuhallinta ja heti sen jälkeen mitattuna akun lepojännite oli 12.37v eli kyllä se vähän lataa mutta ei taida olla lähellekkään niin paljon kuin pitäisi.

        Kato ne hiilet samalla..

        Comment

        • jr66
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 16371
          • Asikkala

          #19
          Laturin maadoituksesta, sehän maadoittuu kiinnityksestään eli öljynputsari/muuhässäkkä koteloon ja se taas lohkoon.

          Comment

          • Jampsu87
            BTCF Member
            • Oct 2007
            • 1335
            • Rovaniemi

            #20
            Hioin moottorin- ja akun maadoituspaikat + "kiinnityslaatat". Suihkutin sitten crc:tä perään.

            Nyt jännite nousee valot ja puhallin päällä pienillä kierroksilla 13.5-13.7v

            Tyhjäkäynnillä jännite oli puhallin ja valot päällä 12.3-12.5v.

            Valot päällä ja ilmastointi täysillä jännite oli vieläki vain noin 12.2-12.4v
            E91 lci 330xd.

            Comment

            • Jampsu87
              BTCF Member
              • Oct 2007
              • 1335
              • Rovaniemi

              #21
              Originally posted by jr66 View Post
              Laturin maadoituksesta, sehän maadoittuu kiinnityksestään eli öljynputsari/muuhässäkkä koteloon ja se taas lohkoon.
              Huomasin kun koitin mustaa johtoa etsiä. Ei löytynyt.
              E91 lci 330xd.

              Comment

              • Perlenbacher
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2010
                • 1103
                • Suomi

                #22
                14 ympärillä pitäis pyöriä...

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎