Auto on E36 316i coupe -94
Mistäs kannattas lähteä vikaa ettimään, kun mulla ei se syylärin etupuolella oleva tuuletin lähde pyörimään? Onko "engine coolant blower motor relay" se rele joka sitä tuuletinta ohjailee? relettä vaihtamalla ei ainakaa lähteny tuuletin pyörimään.
sen tuulettimen vuoksi ilmeisesti noi lämmötkin nousee paikoillaan ollessa, ajaessa lämmöt pysyy normaalilla tasolla. mutta lisäksi myös jäähynestettä häviää melko hyvää vauhtia, joten johtuuko kuumeneminen siitä, että nesteet häviää vai noista molemmista?
Onkos muuten sedanin ja coupen konepeltien kaasujousissa jotain eroa?
Motonetissa kun sanottiin, että heillä on van sedaniin sopivia jousia :think
Luki vielä erikseen, että ne eivät sovi coupeen..
Mistäs kannattas lähteä vikaa ettimään, kun mulla ei se syylärin etupuolella oleva tuuletin lähde pyörimään? Onko "engine coolant blower motor relay" se rele joka sitä tuuletinta ohjailee? relettä vaihtamalla ei ainakaa lähteny tuuletin pyörimään.
sen tuulettimen vuoksi ilmeisesti noi lämmötkin nousee paikoillaan ollessa, ajaessa lämmöt pysyy normaalilla tasolla. mutta lisäksi myös jäähynestettä häviää melko hyvää vauhtia, joten johtuuko kuumeneminen siitä, että nesteet häviää vai noista molemmista?
Onkos muuten sedanin ja coupen konepeltien kaasujousissa jotain eroa?
Motonetissa kun sanottiin, että heillä on van sedaniin sopivia jousia :think
Luki vielä erikseen, että ne eivät sovi coupeen..
Comment