Auto toimii kylmänä hyvin eikä pätki tai takertele ja kierokset kestää alle tonnissa. Kun kone on lämmin niin auto rupee jättämää kierroksia ylös noin 2000k/min ja sitte se humppailee kierroksia 2000-3000k/min. Ja nykii välillä alakierroksilla.
Kun autolla ajaa kylmänä ja sammutat auton, se lähtee heti käyntii, ihan niinku ei ois mitää vikaa. Mutta kun auto ajetaan lämpimäksi ja se alkaa jättämää kierroksia päälle ja sitten kun se sammutetaan niin se ei enää lähekkään käyntiin. Ja sitte ku antaa sen vähä aikaa olla ja menee starttamaa ni kerrasta käyntii.
Kaikki alipaine letkut on tarkistettu ja kunnossa on. (käännelty ja väännelty)
Vikakoodit luin ja lämpötila-anturi olis rikki, sitä en oo viel vaihtanu.
tyhjäkäyntiventtiili on puhistettu
Liittimet katottu läpi
Voiko vika olla kaasuläpänasento tunnistimessa?
Kun autolla ajaa kylmänä ja sammutat auton, se lähtee heti käyntii, ihan niinku ei ois mitää vikaa. Mutta kun auto ajetaan lämpimäksi ja se alkaa jättämää kierroksia päälle ja sitten kun se sammutetaan niin se ei enää lähekkään käyntiin. Ja sitte ku antaa sen vähä aikaa olla ja menee starttamaa ni kerrasta käyntii.
Kaikki alipaine letkut on tarkistettu ja kunnossa on. (käännelty ja väännelty)
Vikakoodit luin ja lämpötila-anturi olis rikki, sitä en oo viel vaihtanu.
tyhjäkäyntiventtiili on puhistettu
Liittimet katottu läpi
Voiko vika olla kaasuläpänasento tunnistimessa?
Comment