Noniin, saiskos ne sitten puhdistettua siten, että nappaa ritilät yms pois tieltä ja alakautta puhaltaa paineilmalla? :think
Noi saa ihan yläkautta käsikopelolla irti(helvetin ahdasta on, mut tälläsillä siimoilla, niinku allekirjoittaneella on, mahtuu tonkimaan). Paikalleen laittaminen pikkasen hankalampaa, mut muistaakseni puhaltimen kotelon kautta zoomailemalla sain ne takaisin omassa autossa.
ReWoN Motors- BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Fiksua olis ottaa ne irti ja katkaista päästä pari senttiä pois, alkup. vitunviiva suurenee kunnon vaginan aukoksi
Tässä taas 1 bmw-inssien kummallisista patenteista
Fiksua olis ottaa ne irti ja katkaista päästä pari senttiä pois, alkup. vitunviiva suurenee kunnon vaginan aukoksi
Tässä taas 1 bmw-inssien kummallisista patenteista
Aika perushuttua jokaisessa merkissä. Kyllä siinä jotain on ajateltu, en kyllä tiiä mitä.
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Tuli purettua sitä keulaa sen verta, että pääs kurkkaamaan ja molemmat röörit aivan täynnä moskaa. Molemmat puolet putsattu ja apparin puolelta siipasin vielä siivun pois, ettei mene enää tukkoon. Kuskin puolelle ei näillä lapioilla ollu toivoakaan päästä käsiks.
Comment