Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ilokaasut to e36

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tero2
    Bimmer Rookie
    • Oct 2004
    • 83
    • Espoo

    Ilokaasut to e36

    Onko kokemusta kaasujen käytöstä ihan vakio padan kanssa eli 320-325 ja 6 kone? Lähinnä kiinnostaa kestääkö ilman muutoksia ja millasella shotilla? Laittaisin turbon, mutta kun ei saa leimattua sen kanssa niin kaasut toinen vaihtoehto. Pyörän kanssa tuosta kokemusta on mut ei autojen.
  • jr66
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 16460
    • Asikkala

    #2
    Originally posted by tero2 View Post
    Onko kokemusta kaasujen käytöstä ihan vakio padan kanssa eli 320-325 ja 6 kone? Lähinnä kiinnostaa kestääkö ilman muutoksia ja millasella shotilla? Laittaisin turbon, mutta kun ei saa leimattua sen kanssa niin kaasut toinen vaihtoehto. Pyörän kanssa tuosta kokemusta on mut ei autojen.
    Ei saa kaasuja katsastettua liikenteeseen.

    Comment

    • tero2
      Bimmer Rookie
      • Oct 2004
      • 83
      • Espoo

      #3
      Se ei haittaa kun helppo kytkeä pois päältä tai ottaa irti leiman ajaksi. Kaasulaitteethan ainakin pyörissä saavat olla kuhan eivät ole toiminnassa. Turbon kanssa on liian kova jumppa repiä leiman ajaksi pois ja muuten en välitä onko lailliset vai eivät

      Comment

      • Rockford
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 8028
        • Pinsiö

        #4
        Originally posted by tero2 View Post
        Se ei haittaa kun helppo kytkeä pois päältä tai ottaa irti leiman ajaksi. Kaasulaitteethan ainakin pyörissä saavat olla kuhan eivät ole toiminnassa. Turbon kanssa on liian kova jumppa repiä leiman ajaksi pois ja muuten en välitä onko lailliset vai eivät
        Nimenomaan näin. Pullo ja kilkkeet saa olla autossa kiinni, ainoastaan pulloon menevä letku ja suutin on oltava irti. Muutenhan tuollainen setti myös autoon on aika bolt-on.
        -Dodge Charger -73
        -Mercedes-Benz GLK
        -VW Transporter

        Comment

        • tero2
          Bimmer Rookie
          • Oct 2004
          • 83
          • Espoo

          #5
          Kiinnostaa nyt lähinnä miten kone kestää vakiona vai kestääkö ollenkaan? Ei viitsi hyvää moottoria rikkoakkaan ihan pelkällä kokeilulla. Jos nyt on jollakin kokemusta niin millasella setillä pelittää? Mulla oli Suzuki hayabusassa kaasut ja se kyllä kesti tollasta +40hp settiä erittäin hyvin, mutta tää autopuoli on mulle vieras vielä

          Comment

          • Rockford
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2004
            • 8028
            • Pinsiö

            #6
            Originally posted by tero2 View Post
            Kiinnostaa nyt lähinnä miten kone kestää vakiona vai kestääkö ollenkaan? Ei viitsi hyvää moottoria rikkoakkaan ihan pelkällä kokeilulla. Jos nyt on jollakin kokemusta niin millasella setillä pelittää? Mulla oli Suzuki hayabusassa kaasut ja se kyllä kesti tollasta +40hp settiä erittäin hyvin, mutta tää autopuoli on mulle vieras vielä
            Kestää kestää. 6-sylinterisiin 75hp:n suuttimet vielä varma ja passeli, monet laittanut isompiakin. Ohjesääntönä: mitä enemmän sylintereitä, sitä enemmän voi syöttää kaasua. Moottorin peruskunto on oltava luonnollisesti hyvä, kun aletaan kaasuja laittamaan ja bensanpaineita unohtamatta.
            -Dodge Charger -73
            -Mercedes-Benz GLK
            -VW Transporter

            Comment

            • tero2
              Bimmer Rookie
              • Oct 2004
              • 83
              • Espoo

              #7
              Ok kiitokset tiedosta eli pistetään sitten tollasta turbon korvikkeeksi

              Comment

              • jkan
                Bimmer Fanatic
                • Dec 2007
                • 320
                • uusikaupunki

                #8
                Originally posted by tero2 View Post
                Ok kiitokset tiedosta eli pistetään sitten tollasta turbon korvikkeeksi
                Muista sitten että JOS käy joku vahinko liikenteessä ja huomataan että on kaasut kytketty niin sinusta tulee maksumies oli vika sitten sinun tai vastapuolen.
                Vikakoodien lukua,Lasien tummennukset, Pienet teippaustyöt, Kolhujen korjauksia PDR tekniikalla sekä pieniä remontti/huoltotöitä. Puh:0408355900

                Comment

                • tero2
                  Bimmer Rookie
                  • Oct 2004
                  • 83
                  • Espoo

                  #9
                  Muistan kyllä ja tuosta on jo 10 vuoden kokemus pyörien kanssa, kun kaikki ovat olleet ahdettuja melkeimpä, joten ei ole uusi juttu

                  Comment

                  • Muumi
                    BTCF Member
                    • Oct 2002
                    • 1702
                    • Rovaniemi

                    #10
                    Originally posted by jkan View Post
                    Muista sitten että JOS käy joku vahinko liikenteessä ja huomataan että on kaasut kytketty niin sinusta tulee maksumies oli vika sitten sinun tai vastapuolen.
                    Fakta tietoa... Oletko varma väittämästäsi?
                    Kerroppa esimerkkitapaus tämmöisestä tapahtumasta.
                    E24 635csi

                    Comment

                    • Sene
                      Bimmer Fanatic
                      • Jul 2003
                      • 925
                      • Enschede, The Netherlands

                      #11
                      Originally posted by Muumi View Post
                      Fakta tietoa... Oletko varma väittämästäsi?
                      Kerroppa esimerkkitapaus tämmöisestä tapahtumasta.

                      Ainahan tuo on ollut että jos oot modannut autoas niin että se ei enää läpäisis katsastusta niin vakuutusyhtiö voi irtisanoutua aiheuttamastas vahingostas.
                      F11 LCI 535xi


                      Ex.

                      E36 320i sedan
                      E36 LCI 328i coupe
                      E61 LCI 530xi

                      Comment

                      • jkan
                        Bimmer Fanatic
                        • Dec 2007
                        • 320
                        • uusikaupunki

                        #12
                        Originally posted by Sene View Post
                        Ainahan tuo on ollut että jos oot modannut autoas niin että se ei enää läpäisis katsastusta niin vakuutusyhtiö voi irtisanoutua aiheuttamastas vahingostas.
                        Juurikin näin... Kaasut on laittomat liikenteessä joten vakuutusyhtiö ei ole korvausvelvollinen vahingon sattuessa.
                        Vikakoodien lukua,Lasien tummennukset, Pienet teippaustyöt, Kolhujen korjauksia PDR tekniikalla sekä pieniä remontti/huoltotöitä. Puh:0408355900

                        Comment

                        • mrrk
                          BTCF Member
                          • Sep 2007
                          • 515
                          • Satakunta.

                          #13
                          Kaasut saa olla liikenteessä paikoillaan kunhan ei ole käyttökunnossa!

                          Eli letku auki, sulake pois, yms. Radalle mennessä sitten toimintakuntoon.

                          Useamman kerran on moottoripyöräpoliisi seisonut vieressä ja selvittänyt puhelimella miten on.

                          Pyörässä on 70 hv märkäsetti.

                          Minkalaista settiä olet ajatellut laittaa ?

                          Comment

                          • suppari
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2006
                            • 4049
                            • Turku

                            #14
                            Originally posted by jkan View Post
                            Juurikin näin... Kaasut on laittomat liikenteessä joten vakuutusyhtiö ei ole korvausvelvollinen vahingon sattuessa.
                            Kyllä sen vahingon pitää myös johtua niistä kaasuista, että voivat pestä kätensä.



                            Jos satsia ei ole ostettu vielä, multa löytyy uusi 80-120h uusi käyttämätön märkäsarja, NOS merkkinen.
                            sigpic
                            P:0409699000

                            JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
                            tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
                            huollot/korjaukset!

                            BMW E&F sarjaan.
                            Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
                            8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
                            AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

                            Comment

                            • Micce///M
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2008
                              • 3552
                              • Hämeenlinna

                              #15
                              Originally posted by Sene View Post
                              Ainahan tuo on ollut että jos oot modannut autoas niin että se ei enää läpäisis katsastusta niin vakuutusyhtiö voi irtisanoutua aiheuttamastas vahingostas.
                              No vitsi vitsinä.

                              Todellisuudessa tosiaan vakuutusyhtiön on pystyttävä antamaan näyttöä, että onnettomuus/vastaava on autosi vioista tai muutoksista.

                              Jos ajat autollasin kolmion takaa toisen auton kylkeen, nopeutta 60kmh. Autostasi löydetään ilokaasut, johtuiko kyseinen onnettomuus niistä? Kaasujen takia kolmio jäikin tällä kertaa näkemättä?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎