Elikkä kun kaikki 6 pyttyä on käytössä niin kone ei vastaa kaasuun ollenkaan(kaasu pohjassa eikä mitään tapahdu) eikä meinaa pysyä käynnissä mutta kun otat minkä tahansa pytyn pois käytöstä niin johan toimii eli vastaa kaasuun ja pysyy hyvin käynnissä joten missäköhän mahtaisi olla vika.. Auto on tehnyt vastaavaa aikasemminkin mutta vain ajon aikana jolloin vehje kulki eteenpäin ainoastaan täydellä kaasulla ja vika korjaantui muutaman kilometrin ajon jälkeen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 325 -91 ei käy
Collapse
X
-
Re: E36 325 -91 ei käy
Originally posted by ArezElikkä kun kaikki 6 pyttyä on käytössä niin kone ei vastaa kaasuun ollenkaan(kaasu pohjassa eikä mitään tapahdu) eikä meinaa pysyä käynnissä mutta kun otat minkä tahansa pytyn pois käytöstä niin johan toimii eli vastaa kaasuun ja pysyy hyvin käynnissä joten missäköhän mahtaisi olla vika.. Auto on tehnyt vastaavaa aikasemminkin mutta vain ajon aikana jolloin vehje kulki eteenpäin ainoastaan täydellä kaasulla ja vika korjaantui muutaman kilometrin ajon jälkeen.
Poksuuko putkessa tai imusarjassa kun yrittää kaasuttaa??Onko putki tukossa??
Lähteekö normaalisti käyntiin...onko eroa käynnistymisessä kylmänä ja lämpimänä? Kun alkaa toimia niin onko kaikki teho tallella ??
-
-
Re: E36 325 -91 ei käy
Tämähän kuullostaa aika mielenkiintoiselta vialta....Eipä oo tullu tommosta vielä vastaan, mutta käykö se paremmin 5:llä pytyllä kun 6:lla tyhjäkäyntiä?? Jos näin on niin täytyy pyöriä erittäin huonosti...
Poksuuko putkessa tai imusarjassa kun yrittää kaasuttaa??Onko putki tukossa??
Lähteekö normaalisti käyntiin...onko eroa käynnistymisessä kylmänä ja lämpimänä? Kun alkaa toimia niin onko kaikki teho tallella ??
Aivan normaalisti lähtee käyntiin (nostaa kierrokset ~1500 jonka jälkeen menee tyhjäkäynnille ja meinaa sammua ellei sitten sammu).. Tehot tuntuvat olevan tallessa kun käy toimimaan.
Comment
-
-
Kävin 1h sitten viemässä auton talviteloille ja auto toimi ettei mitään vikaa olisi ollutkaan lukuun ottamatta käynnistystä jolloin oli pidettävä kierrokset yli 2000 muutoin sammu mutta kun kone lämpeni niin alkoi tyhjäkäyntikin toimi normaalisti.
Kaasuläppäpotentiometri voisi kyllä olla melko varmasti ainakin osaksi vian aiheuttaja ellei sitten kokonaan.. .pitää käydä ostamassa uusi potikka ja katella miten alkaa käymään.
Comment
-
Comment