e36 318is coupe (m42b18) -92
Eli olen täs koittanut pari päivää lukealukealukea tätä foorumia läpi mutta en tajua mikä tos is benarii vaivaa..
Autoon tehty kansi remppa,vaihdettu on kaikki 16venttiiliä,pari nostinta,kansi plaanattu,seetit hoidettu ja oikastu.
kasattiin kiireellä,ja nyt huomattiin et oli nokka pyörät vääräs asennossa,täysin väärässä!
tänään purin venakopan taas pois ja heitin lukituksen kampuralle ja ylhäält jako kuntoon ja ajoitukset nokille kuntoon niin hyvin ku vaan sai
tätä toimenpidettä ennen tää laite siis toimi,tosin pätkäsee ajossa aika tasasin välein ja käy hunosti ja sammuille jos ei pidä kaasulla käynnissä ja päästöt perseellään,hc hummaa melkein 0 +600 välillä
Noh kaikki ajotukset kohillaan jne yritin laittaa käyntiin ni ei lähde,hörähtää ja saattaa yskästä silleen et ois sytkä pielessä,ja sitten kun otan nokka-akselin anturin liittimen irti niin lähtee käymään mutta käy juurikin sillä vara kartalla et aaltoilee hiukan käynti ja ei meinaa pysyy sit käynnis kun kaasun menee koskemaan?
ennen kun olin noi ajotukset ja noi nokka pyörät laittanut oikein ni auto kävi tosiaan tollei pätkästen ja sammuili mutta anturin liittimen irroittamisella ei ollut mitään vaikutusta.
ostanko sen nokka anturin vai olenko jotain tehnyt väärin? Ennen tätä kansi remonttia auto pelas hyvin,mitä nyt sillon tällön hävis tyhjä käynti mutta se oli ilmeisesti tyhjäkäynti moottori.
ja kansi remppa johtui kaverini tekemästä vaihdemissistä eli noin 120-130 vauhdista löi 2 vaihteen sisää ja AVOT,kaikki venat kieroon+kansi ja yks pulttikin kannesta poikkes ja 3 nostajaa paskaks myös
Eli olen täs koittanut pari päivää lukealukealukea tätä foorumia läpi mutta en tajua mikä tos is benarii vaivaa..
Autoon tehty kansi remppa,vaihdettu on kaikki 16venttiiliä,pari nostinta,kansi plaanattu,seetit hoidettu ja oikastu.
kasattiin kiireellä,ja nyt huomattiin et oli nokka pyörät vääräs asennossa,täysin väärässä!
tänään purin venakopan taas pois ja heitin lukituksen kampuralle ja ylhäält jako kuntoon ja ajoitukset nokille kuntoon niin hyvin ku vaan sai
tätä toimenpidettä ennen tää laite siis toimi,tosin pätkäsee ajossa aika tasasin välein ja käy hunosti ja sammuille jos ei pidä kaasulla käynnissä ja päästöt perseellään,hc hummaa melkein 0 +600 välillä
Noh kaikki ajotukset kohillaan jne yritin laittaa käyntiin ni ei lähde,hörähtää ja saattaa yskästä silleen et ois sytkä pielessä,ja sitten kun otan nokka-akselin anturin liittimen irti niin lähtee käymään mutta käy juurikin sillä vara kartalla et aaltoilee hiukan käynti ja ei meinaa pysyy sit käynnis kun kaasun menee koskemaan?
ennen kun olin noi ajotukset ja noi nokka pyörät laittanut oikein ni auto kävi tosiaan tollei pätkästen ja sammuili mutta anturin liittimen irroittamisella ei ollut mitään vaikutusta.
ostanko sen nokka anturin vai olenko jotain tehnyt väärin? Ennen tätä kansi remonttia auto pelas hyvin,mitä nyt sillon tällön hävis tyhjä käynti mutta se oli ilmeisesti tyhjäkäynti moottori.
ja kansi remppa johtui kaverini tekemästä vaihdemissistä eli noin 120-130 vauhdista löi 2 vaihteen sisää ja AVOT,kaikki venat kieroon+kansi ja yks pulttikin kannesta poikkes ja 3 nostajaa paskaks myös
Comment