Elikkä siis pitäisi oma bemari saada aika kiiresti leimoihin, mutta mitattiin päästöt nii hc arvo lähemmäs 1000 ja lambda arvokin oli hieman yli sallitun, en tarkkoja lukuja muista kun ei isiukko muista niitä enään (ei siitä sen enempää siis).
Eli mistähän mahtais johtua tuo että on noin pahasti HC arvo pielessä, lambda ei ollut pahasti. Olen 2 puolaa vaihtanut niihin pyttyihin mitkä tuntu putkista katottuina pyörivän hieman kylmempinä, lämmöt sain pytyille suht samanlaisiks ettei haittaa mitään mutta ei päästöihin eikä pyörimiseen vaikuttanut millään tavalla. Sitten olen tarvike IMM ostanut, autto hieman pyörimiseen kesällä mutta nyt talvella ei edes sen kanssa lähde käyntiin, tarvike lambdakin vaihdettiin kesällä, ei vaikuttanut käyntiin tai päästöihin vieläkään.
Eli siis auto pyörii huonosti tyhjäkäynnillä, auto heiluu edestakasin ja kierrokset pomppii n. 500-1100 välillä, putkesta tulee aika paljon valkeaa savua. Bemariin vaihdettiin nokka-akseli 2006 eli oisko muka kansi voinut niin nopeasti mennä?
Niin ja tuosta vanhasta IMM kun ottaa sen töpselin irti niin käynti paranee vähän.
Ja,
Siitä haitariputken ja sen läpän tuntumassa on joku anturi jonka irrottaa niin auto pyörii todella nättiä tyhjäkäyntiä mutta ei anna antaa kaasua yhtään, eli voisko olla jotain imuvuotoa tai sellaista? Olen aika alottelia näiden autojen kanssa..
NYT OLISI APU TARPEEN, olisi kiire jo saada leimoihin ja ettei menis rahaan turhiin osiin! Vinkkejä, kokemuksia kiitos!!
Eli mistähän mahtais johtua tuo että on noin pahasti HC arvo pielessä, lambda ei ollut pahasti. Olen 2 puolaa vaihtanut niihin pyttyihin mitkä tuntu putkista katottuina pyörivän hieman kylmempinä, lämmöt sain pytyille suht samanlaisiks ettei haittaa mitään mutta ei päästöihin eikä pyörimiseen vaikuttanut millään tavalla. Sitten olen tarvike IMM ostanut, autto hieman pyörimiseen kesällä mutta nyt talvella ei edes sen kanssa lähde käyntiin, tarvike lambdakin vaihdettiin kesällä, ei vaikuttanut käyntiin tai päästöihin vieläkään.
Eli siis auto pyörii huonosti tyhjäkäynnillä, auto heiluu edestakasin ja kierrokset pomppii n. 500-1100 välillä, putkesta tulee aika paljon valkeaa savua. Bemariin vaihdettiin nokka-akseli 2006 eli oisko muka kansi voinut niin nopeasti mennä?
Niin ja tuosta vanhasta IMM kun ottaa sen töpselin irti niin käynti paranee vähän.
Ja,
Siitä haitariputken ja sen läpän tuntumassa on joku anturi jonka irrottaa niin auto pyörii todella nättiä tyhjäkäyntiä mutta ei anna antaa kaasua yhtään, eli voisko olla jotain imuvuotoa tai sellaista? Olen aika alottelia näiden autojen kanssa..
NYT OLISI APU TARPEEN, olisi kiire jo saada leimoihin ja ettei menis rahaan turhiin osiin! Vinkkejä, kokemuksia kiitos!!
Comment