Miten se nyt on... Ostin uuden akun ja nyt se sitte pitäs vaihtaa. Ongelma on nyt se että kun otan nuo johdot irti navoista niin meneekö ajonesto päälle? Miten tämän voi välttää?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 akun vaihto
Collapse
X
-
Originally posted by Jookuj View PostMiten se nyt on... Ostin uuden akun ja nyt se sitte pitäs vaihtaa. Ongelma on nyt se että kun otan nuo johdot irti navoista niin meneekö ajonesto päälle? Miten tämän voi välttää?
Ilman toista autoakin vaihdon tekee, onhan käytössä kaksi akkua. Vaatii kuitenkin hieman etukäteismiettimistä + pari sarjaa apukaapaleita eli muuta piuhaa, ettei kuitenkin tule sähkötöntä hetkeä.E61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
Comment
-
-
Millasia ne ajonestot sitten on noissa "vanhemmissa" ettei akkua uskalla irroittaa.. :think Olen ainakin itse irroittanut akun kaapelit monesti ja akunkin. Mutta auto on -96. Veljen autossa akkua myös käytetty irti/vaihdettu akku ja se on -92. Siitä minä en tiedä onko siinä "ajonestoa".LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Näin on, mitään kikkailuja ei tarvita, ainoa mitä tapahtuu akun irrotuksella on obc:n ja radion asetusten nollaantuminen.
Joskus kun on akku ollut irti useamman päivän, niin takaisin kytkettäessä on hätävilkut menneet päälle ja auto ei muistaakseni startannut:think.
Hätävilkkunappia painamalla on "kuittaantunut". Näin on tehnyt '95 323i ja '96 M3.Last edited by JJT; 06-02-2012, 16:00.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostMillasia ne ajonestot sitten on noissa "vanhemmissa" ettei akkua uskalla irroittaa.. :think Olen ainakin itse irroittanut akun kaapelit monesti ja akunkin. Mutta auto on -96. Veljen autossa akkua myös käytetty irti/vaihdettu akku ja se on -92. Siitä minä en tiedä onko siinä "ajonestoa".LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Mulla noissa kahdessa on pitänyt olla akku pitempään irti, useita tunteja vähintään.
Molemmissa alkup. hälyt.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Comment