Tere
Kumpi olis vikana, kytkimen työ- vai pääsylinteri?
Jäi kerran poljin pohjaan, mutta nostamalla tuli ylös ja pumppaamalla alkoi pelaamaan taas jotenkuten.
Nyt kuitenkin poljin pitää kuitenkin survoa ihan kunnolla lattiaa vasten, ettei vaihteet rusahda ja meinaa siltikin vähän rutista. Koitettiin työsylinteristä ilmata, muttei vaikuttanut mitään. (Kerran kadotettiin koko kytkin, mutta helposti tuli takas samaan pisteeseen, mitä oli alussa)
Poljin tuntuu jäykemmältä mitä normaalisti. Voisko olla pääsylinteri rikki vai onko todennäköisempää työsylinteri?
Auto E36, 325, M50 -1991
Kumpi olis vikana, kytkimen työ- vai pääsylinteri?
Jäi kerran poljin pohjaan, mutta nostamalla tuli ylös ja pumppaamalla alkoi pelaamaan taas jotenkuten.
Nyt kuitenkin poljin pitää kuitenkin survoa ihan kunnolla lattiaa vasten, ettei vaihteet rusahda ja meinaa siltikin vähän rutista. Koitettiin työsylinteristä ilmata, muttei vaikuttanut mitään. (Kerran kadotettiin koko kytkin, mutta helposti tuli takas samaan pisteeseen, mitä oli alussa)
Poljin tuntuu jäykemmältä mitä normaalisti. Voisko olla pääsylinteri rikki vai onko todennäköisempää työsylinteri?
Auto E36, 325, M50 -1991
Comment