Tässä aiemmin viikolla kerran kävi niin, ettei auto vain käynnistynyt. Startti pyörii mutta kone ei edes lupaile. Koitin pari kertaa eikä mitään, no hetken päästä kone kuitenki käynnisty niinku yleensä, eli aivan heti. Luin silloin vikakoodit ja EWS moduuliin oli pari vikakoodia kertynyt. Pari päivää auto toimi hyvin. Eilen oli akun piuha irti pari tuntia ja myöhemmin lähdin töihin, hyvin pelas. Kun olin töistä lähdössä, niin sama ilmiö. Startti pyörii mutta ei vaan käynnisty.
Kolmannessa kuvassa ilmenee että ECU Rejected, eli ei synkkaa moottorinohjauksen kanssa? Ja neljännessä kuvassa valittaa mm. avainta, koitin myös kolmea muuta avainta mutta tuloksetta. Olen koittanut ottaa akkua irti jne, ei auta. Kun moottorin kautta lukee koodeja niin valittaa CAN Timeouttia?
INPA 1
INPA 2
INPA 3
INPA 4
Autossa on myös joku Cliffordin hälytin, mahdollista on myös että se temppuilee?
Kertokaapa mistä lähteä liikkeelle. Kaikki apu on tarpeen
Kolmannessa kuvassa ilmenee että ECU Rejected, eli ei synkkaa moottorinohjauksen kanssa? Ja neljännessä kuvassa valittaa mm. avainta, koitin myös kolmea muuta avainta mutta tuloksetta. Olen koittanut ottaa akkua irti jne, ei auta. Kun moottorin kautta lukee koodeja niin valittaa CAN Timeouttia?
INPA 1
INPA 2
INPA 3
INPA 4
Autossa on myös joku Cliffordin hälytin, mahdollista on myös että se temppuilee?
Kertokaapa mistä lähteä liikkeelle. Kaikki apu on tarpeen
Comment