Nyt tarvii alottelija neuvoja! Ilmeisesti ennen vuotta -92 valmistettuihin 6-koneisiin tarvii vaihtaa jotain etupään osia, jotta saa uudemman mallisen alustasarjan kiinni. Miten on nelisylinterisiin? Jossain sanotaan että tarvitsee, ja jossain sanotaan että kaikki käy suoraan.. Onko kellään mitään varmaa tietoa tästä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 318i -91 alustasarja
Collapse
X
-
Originally posted by Doughnut View PostNyt tarvii alottelija neuvoja! Ilmeisesti ennen vuotta -92 valmistettuihin 6-koneisiin tarvii vaihtaa jotain etupään osia, jotta saa uudemman mallisen alustasarjan kiinni. Miten on nelisylinterisiin? Jossain sanotaan että tarvitsee, ja jossain sanotaan että kaikki käy suoraan.. Onko kellään mitään varmaa tietoa tästä?
-
-
No näkyyhän tuo olevan.. ei auta muu kuin lähtee marmorilta osia hakemaan!
E: Tarvitseekokaan tuota ylätukilaakeria? Ainakin Schmiedmannilla myyvät samaa osaa kaikkiin nelisylinterisiin ja -92 vuoden jälkeisiin kutoskoneisiin.Last edited by Doughnut; 13-04-2012, 22:41.f31 320d xDrive M-sport -16 Alpinweiß III
Entiset:e90 320i -09 Schwarz II
e46 316i Touring -03 Silbergrau metallic
e34 525i -88 Delphin metallic
e36 318i -91 Brokatrot metallic
Comment
-
-
Originally posted by Doughnut View PostNo näkyyhän tuo olevan.. ei auta muu kuin lähtee marmorilta osia hakemaan!
E: Tarvitseekokaan tuota ylätukilaakeria? Ainakin Schmiedmannilla myyvät samaa osaa kaikkiin nelisylinterisiin ja -92 vuoden jälkeisiin kutoskoneisiin.
Tuolla sitä on käsitelty, (Posti #20 ja #29), mutta omakohtaista kokemusta ei ole.
Itse painiskelin samantyylisen ongelman kans kun etsin korvaavia iskareita tai jousia -91 325:een, mutta lopputuloksena laitoin vain uuden jousen katkenneen tilalle motonetista "väliaikaisesti" :think, mutta siellä se on vieläkin...MOI !
Comment
-
Comment