Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 -91 kuskin ovi ei aukea!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kff
    Newbiemmer
    • Apr 2012
    • 6
    • Tampere

E36 -91 kuskin ovi ei aukea!!

Keskuslukitus toimii siis siten, että muut ovet aukeavat ja jopa kuskinoven nipukka liikkuu niinkuin pitääkin. Olen kokeillut kumpaakin kyseisen auton avainta josko toisella aukeaisi niinkuin monet neuvovat: "käännä avaimella ja samaan aikaan avaa kahvasta"..no, ei toiminut minulla...olen ottanut pahvit ovesta pois ja koittanut selvittää vikaa, mutta "palikat" näyttäisivät olevan samalla tavalla kuin repsikan puoleisessa ovessa. Alkaa keinot loppu kesken. Ehkä siitä on sitten lukko hajalla. :think No, jos näin on niin miten saan oven parhaiten auki?

Aloin nyt myös selvittämään ennenkuin teen mitään peruuttamatonta, että voisiko kyseessä olla vain jokin keskuslukituksen häiriö?
  • Mikkeri
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2011
    • 805
    • Suomi

Siis, lukko aukeaa mutta kahvasta nostamalla on kuin tyhjää vain?
    Sisäkahva tuntuu vähän jäävän puolitiehen?

Se on sen kahvan mekanismi jumissa, ota irti se ulkokahva, herkistele se lirpake mikä välittää sen liikkeen eteenpäin.
    Mulla jumitti se ja ei auennut ulkoa eikä sisältä.
    TD/TDS pumppujen tiivistelyä.
    TDS osaa.

Comment

• Kff
      Newbiemmer
      • Apr 2012
      • 6
      • Tampere

Ok. Miten se ulkokahva muuten lähtee helpoiten irti? Täytyykö ikkunalasille tehdä jtn yms ?

Comment

• Mikkeri
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2011
        • 805
        • Suomi

Aloita ottamalla vaikka se peltilipare irti mikä pitää kehystä paikallaan, sitten muistaakseni yks ruuvi sisältä sekä lukon ympäriltä mutteri.

Hakua voi myös käyttää tai koittaa itse irroitusta, ei se vain ole niin vaikeaa...
        TD/TDS pumppujen tiivistelyä.
        TDS osaa.

Comment

• Kff
          Newbiemmer
          • Apr 2012
          • 6
          • Tampere

Joo (: kiitos neuvoista !

Comment

• Kff
            Newbiemmer
            • Apr 2012
            • 6
            • Tampere

Jes aukeshan se ovi tuossa lauantaina siten, että takaovi irti ja sitä kautta tiirikoimaan! Uutta lukkoa metsästämään-->

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎