Hei
Ostinpa tuossa ensimmäisen bemarini vm91 e36 sedan malli,jos sillä on mitään väliä m50 2.0i eli koneella eli ilm. m50b20 (ei vanos)ja pari pientä ongelmaa näin kärkeen, mainittakoon että bemarin sielun elämä pikkuisen outo vielä. searchilla löytyi runsaasti asiaa, mutta en tiedä mistä kannattaisi lähteä liikkeelle joten:
Eli tyhjäkäynnillä auto tärisee ja heiluu hulluna heti kun antaa vähän kaasua tärinä ja nykiminen loppuu, itse ajossa ei ongelmaa huomaa ehkä hivenen tehoton? Ajatellen kumminkin että autossa ihan hyvin heppoja nii luulis liikkuvan ripeämmin. Tyhjäkäynnillä kierrokset 700 tienoilla ja ei humppaa ees taas, kone ei sammu mutta tuntuu menevän kuin ylös alas eli ensin kierrokset nousee ja sitten tulee alas ja ravistaa koko vehjettä ja taas uudestaan sama.
Sen verran tuossa ihmettelin et muutamassa letkussa on murtuma onko vika siis imupuolella tällöin? tuossa kun tutkin johtoja huomasin tuon yhden johdon olevan tukittu vain ruuvilla? mitään hajua mistä letku pois on?
Entäs mikä osa tuossa kyseessä on mihin toinen johto tulee eli tuossa jarrunestesäiliön edessä oleva neliskulmainen palikka?
Mitään tietoa missä tampereella kannattaisi mennä luetuttaan vikakoodit? tai löytyykö joltain foorumilaiselta vehkeitä?
Lisäksi abs valo syttyy aina välillä muutaman kilometrin ajon jälkeen ja palaa paitsi jos auto seisoo yön yli tai pidemmän aikaa niin ei heti syty vaan hetken ajon jälkeen. Mutta heti jos lämpösenä käynnistää uudelleen ja lähtee jatkaan matkaa niin palaa samantien taulussa.
auttakaa pöljää
Ostinpa tuossa ensimmäisen bemarini vm91 e36 sedan malli,jos sillä on mitään väliä m50 2.0i eli koneella eli ilm. m50b20 (ei vanos)ja pari pientä ongelmaa näin kärkeen, mainittakoon että bemarin sielun elämä pikkuisen outo vielä. searchilla löytyi runsaasti asiaa, mutta en tiedä mistä kannattaisi lähteä liikkeelle joten:
Eli tyhjäkäynnillä auto tärisee ja heiluu hulluna heti kun antaa vähän kaasua tärinä ja nykiminen loppuu, itse ajossa ei ongelmaa huomaa ehkä hivenen tehoton? Ajatellen kumminkin että autossa ihan hyvin heppoja nii luulis liikkuvan ripeämmin. Tyhjäkäynnillä kierrokset 700 tienoilla ja ei humppaa ees taas, kone ei sammu mutta tuntuu menevän kuin ylös alas eli ensin kierrokset nousee ja sitten tulee alas ja ravistaa koko vehjettä ja taas uudestaan sama.
Sen verran tuossa ihmettelin et muutamassa letkussa on murtuma onko vika siis imupuolella tällöin? tuossa kun tutkin johtoja huomasin tuon yhden johdon olevan tukittu vain ruuvilla? mitään hajua mistä letku pois on?
Entäs mikä osa tuossa kyseessä on mihin toinen johto tulee eli tuossa jarrunestesäiliön edessä oleva neliskulmainen palikka?
Mitään tietoa missä tampereella kannattaisi mennä luetuttaan vikakoodit? tai löytyykö joltain foorumilaiselta vehkeitä?
Lisäksi abs valo syttyy aina välillä muutaman kilometrin ajon jälkeen ja palaa paitsi jos auto seisoo yön yli tai pidemmän aikaa niin ei heti syty vaan hetken ajon jälkeen. Mutta heti jos lämpösenä käynnistää uudelleen ja lähtee jatkaan matkaa niin palaa samantien taulussa.
auttakaa pöljää
Comment