auto bmw 325i coupe 92
onko se normaalia että ku auto on kuumana lämpösellä kelillä ajettu 30 kilometriä ja flektin pystyi helposti pysäyttämään sormilla?
Korjaaja sanoi että uus visko pitäisi hakea?
Mutta kaveri puhui jostain sähköflektistäkin, eli mitä nyt haen?
					onko se normaalia että ku auto on kuumana lämpösellä kelillä ajettu 30 kilometriä ja flektin pystyi helposti pysäyttämään sormilla?
Korjaaja sanoi että uus visko pitäisi hakea?
Mutta kaveri puhui jostain sähköflektistäkin, eli mitä nyt haen?
 Kylmällä ehjän flektin voi pysäyttää sormin, mut oikeen kuumalla koneella jos tekee saman on sormet varmasti kipeenä. Rikkinäisenä voi johtaa ylikuumenemisiin, mikä taas johtaa paljon kalliimpiin ongelmiin. On siellä sähköflektikin, mutta se toimii lähinnä ilmastoinnin kanssa ja siitä ei yleensä tarvi välittää. Viskoja saa bmw merkkiliikkeestä ja muualta ei paljo kannata ostaa. Ja tämä visko siis lötyy sen flektin keskeltä ja sen pitäis "lukita" siivet vesipumpun akseliin lämpimänä.
 Kylmällä ehjän flektin voi pysäyttää sormin, mut oikeen kuumalla koneella jos tekee saman on sormet varmasti kipeenä. Rikkinäisenä voi johtaa ylikuumenemisiin, mikä taas johtaa paljon kalliimpiin ongelmiin. On siellä sähköflektikin, mutta se toimii lähinnä ilmastoinnin kanssa ja siitä ei yleensä tarvi välittää. Viskoja saa bmw merkkiliikkeestä ja muualta ei paljo kannata ostaa. Ja tämä visko siis lötyy sen flektin keskeltä ja sen pitäis "lukita" siivet vesipumpun akseliin lämpimänä.
							
						 
							
						
 Jos kuumenee niin voihan se olla heinää jäähdyttäjä täynnä niinku mulla oli eikä siihen auta puhallinkaan.
 Jos kuumenee niin voihan se olla heinää jäähdyttäjä täynnä niinku mulla oli eikä siihen auta puhallinkaan.
							
						
Comment