voisiko joku kertoa, tai vaikka ihan testata, vaikka pientä tilisiirtoa vastaan, mitä toimivassa ilmastoimattomassa e36 320i bemarissa kuuluu lämmityslaitteen hanan töpselissä tapahtua kun kabiinista kääntelee lämpötilan säätöä? mitä siis amppeerimittari näyttää kun kaikki toimii? itselläni ei näytä mitään mutta en tiedä onko se hyvä vai huono ja onko vika sähköjohdoissa. :(
							
						
					lämmityslaitteen vesihanan sähköt?
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Mittaatko jännitettä vai ampeereja? Hanalla tarkoitat varmaan vesiventtiiliä? Jos kyseessä samantapainen mitä kolmenelosissa on niin voi kokeilla syöttää suoraan 12V vaikka hauenleuoilla sinne venttiiliin niin pitäisi kokonaan aueta, ja kabiinin lämmetä, silloin vika ei ainakaan ole venttiilissä.Originally posted by hegel View Postvoisiko joku kertoa, tai vaikka ihan testata, vaikka pientä tilisiirtoa vastaan, mitä toimivassa ilmastoimattomassa e36 320i bemarissa kuuluu lämmityslaitteen hanan töpselissä tapahtua kun kabiinista kääntelee lämpötilan säätöä? mitä siis amppeerimittari näyttää kun kaikki toimii? itselläni ei näytä mitään mutta en tiedä onko se hyvä vai huono ja onko vika sähköjohdoissa. :(
 
 Miten tuo sulla oireilee?Musti 8HP
 Nokivasara M47
 TeiniCoupé DCT
 E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
 
 Ex:
 E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 jos oot amppeeripuolella mitannut siitä "töpselistä" niin tarkasta/vaihda mittarin ja vesiventtiilin sulakkeet, ennen ei näytä mittari mitäänOriginally posted by hegel View Postvoisiko joku kertoa, tai vaikka ihan testata, vaikka pientä tilisiirtoa vastaan, mitä toimivassa ilmastoimattomassa e36 320i bemarissa kuuluu lämmityslaitteen hanan töpselissä tapahtua kun kabiinista kääntelee lämpötilan säätöä? mitä siis amppeerimittari näyttää kun kaikki toimii? itselläni ei näytä mitään mutta en tiedä onko se hyvä vai huono ja onko vika sähköjohdoissa. :( F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
 ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
 Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
 Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
 Nakkaa privaa jos tarvetta. 
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 kyllä
 
 ostin siihen uuden (käytetyn) venttiilin äsken mutta en ole vielä testannut syöttää siihen suoraan virtaa...vanhassa ei tapahtunut oikein mitään, pieni naksaus ja mitätön millin liike...ehkä se oli rikki? tai sitten mulla on tossa kaksi vikaa päällekkäin...niinkuin oli lämmittimen moottorin kanssa, sekä moottori että vastus hajalla.
 
 kertokaa joku mitä amppeerimittari näyttää (voltit tai amppeerit kumpi vain tai kummatkin) kun lyö johdot kiinni töpselin kahteen napaan, ja auto käynnissä kääntää lämpösäädintä! korvaan rahallisesti jos joku testaa tätä omasta autostaan. huomattava summa 5 euroa.Last edited by hegel; 22-06-2012, 13:10.super phun thyme, all the thyme, with bmw.
 Comment
 
							
						 
							
						
Comment