Luulenpoa että heitä vesilintua vanhalla lootalla ja ostat käytetyn, näitä saa esim AVK:lta tai purkaamoilta. Soittele vaikka hupiautoon sieltä voi löytyä.
Oliko mikä eritysesti vittumaista vaihdossa? Teitkö nosturin kanssa vai köyhänmiehen pukeilla? Itsellä ilmeisesti samanlainen homma tiedossa nii ois kiva tietää mihin varautua
Oliko mikä eritysesti vittumaista vaihdossa? Teitkö nosturin kanssa vai köyhänmiehen pukeilla? Itsellä ilmeisesti samanlainen homma tiedossa nii ois kiva tietää mihin varautua
En tiiä soititko tänään mulle ja kerroin jo. Mut nosturilla tein ja hommaan meni joku 2kk aika lepsukalla työtahdilla. Oikeestaan kaikki meni päin vittuu. Eka putki pois, melkee kaikki pultit katkes. Sil lämpösuojat veke, samahomma, suosteiset mutterit paskaks.
Sit vetoakseli veke sit pääsee ottaa askii veke, se o n. 8 "torx"pultil kii joista kahessaylimmässä on vastakappaleet koska ne on startin pultit samal. Ja sen takii juotu ottaa imusarjan + kasan letkuja veke konehuoneest et pääs sinne käsiks. Sit turbiini irti ja sit tuliki se loota aika helposti veke vaa vetämäl. Sit uus aski paikalle ja eka turbiini taas kiinni ja sit ne kaikki n. 8mutterii paikallee ja sit sormetristissä kasaa konehuoneen ja toivoo, ettei tuu imuvuotoi
Kiitoksia vastauksesta, en oo löytäny "ohjeita" e36 automat laatikonpurkamiseen tältä forumilta. Joku valaistunut pistää linkin jos tietää. Onko mahd. saada startin pultit auki ilman imusarjan irroittamista jollain "erikoistyökalulla" ?
--> voisin mahdollisesti tehdä projektistani kuvallisen oppaan sitä kaipaaville
Onkos ehotuksia mikä omaa askia vaivaa kun nypyttää ja luistaa ykkösellä? isommilla vaihteilla toimii ihan ok. Kylmänä ei luista läheskään niin paljoa mitä lämpösenä. Vikahan alkoi paikaltaan kiihyttämisen jälkeen.
Autohan on 328ia vm:95
Koko aski vaihtoon vai onko muuta tehtävissä? Kannattaako ruveta öljyjen kanssa läträämään?
Comment