Pakko kait se boksi sieltä on nypätä irti jotta saa mitattua johdot antureilta liittimelle. Mutta sitäkin ihmettelen, miksi piippari vinkuu ajon aikana. Taian viskata vesjlintua koko vehkeelle ennenpitkee.
Niin, siis ainakin E39:ssä jos PDC anturi on paskana, niin pakin päälle kytkemisen jälkeen huutaa suoraa huutoa hetken, kunnes hiljenee koko vehje. Ensimmäinen juttu nyt se, että mistä tulee ohjaus tuolle boxille? Nythän jos se boxi huutaa ajon aikana, niin vika voisi olla siinä? Jos taas itse anturi on paskana tai muuten vain aika ajoin huutaa suoraa pakittaessa, niin vinkiksi, että ainakin E39:iin noita sai eBaysta ihan pariin kymppiin kipales. Voi olla vaikea paikantaa, jos katkoo vain välillä tosiaan, mutta eiköhän ne paskiaiset ole vaihdon tarpeessa kuitenkin..
Niin, siis ainakin E39:ssä jos PDC anturi on paskana, niin pakin päälle kytkemisen jälkeen huutaa suoraa huutoa hetken, kunnes hiljenee koko vehje. Ensimmäinen juttu nyt se, että mistä tulee ohjaus tuolle boxille? Nythän jos se boxi huutaa ajon aikana, niin vika voisi olla siinä? Jos taas itse anturi on paskana tai muuten vain aika ajoin huutaa suoraa pakittaessa, niin vinkiksi, että ainakin E39:iin noita sai eBaysta ihan pariin kymppiin kipales. Voi olla vaikea paikantaa, jos katkoo vain välillä tosiaan, mutta eiköhän ne paskiaiset ole vaihdon tarpeessa kuitenkin..
Eilen kattelin nuita sähkökuvia PDC:n osalta, niin pakkivalokatkaisijalta tulee "heräte" tuolle boksille. Jos oikein ymmärsin. Tällä hetkellä mulla toimii juurikin noin mitä kuvailit. Paitsi erona se, että normi lähestymispiippauksia kuuluu 2-3 sekunnin aikana, jonka jälkeen alkaa pitempi yhtäjaksoinen vinkuminen. Tuo alun normipiippaus johtunee lähellä olevasta esteestä, sähkötolpasta.
Joo anturithan on itsessään halpoja, mutta vituttaa ostaa sellasia osia jotka ei välttämättä tätä aiheuta. Jos rahoissaan oisin ni hakisin marmorilta koko roskan uutena johtosarjoineen.
Sama vika löytyy täältäkin. Satunnaisesti tutka "toimii" juurikin lämpösillä keleillä. Vaikka tutka ns. toimiikin mutta takaa testaillessa antureita yksi anturi ei hälytä ja yksi huonosti. Toisesta ei kuulu sirinää ollenkaan ja toisesta heikosti. Eli kaksi anturia pitäisi ainakin itselle vaihtaa. Yksi rikkonainen piruvie keskellä joten puskuri otettava pois...
Comment