Paljonko on sopiva hinta antaa korjaajalle jos vaihtaa laatikon autoon?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Laatikon vaihtohinta
Collapse
X
-
Originally posted by lunde1 View PostPaljonko on sopiva hinta antaa korjaajalle jos vaihtaa laatikon autoon?
Korjaamolla tuo lienee keskimäärin päivän homma ja tuntiveloitus jossakin 50 kantturoilla -> työt 400e plus tarvikkeet. Tämä toki, jos kaikki menee, niinkuin siinä ruåttalaisten sisustusohjelmassa.
Joku puolituttu nyhrää itte kolme päivää, ja sille voi maksaa ammattitaidosta ja ahneudesta riippuen jotakin kympin-15e tunti. -> aikalailla sen 300-400e +tarvikkeet, joita tietysti ei sitten illalla/viikonloppuna saa eli aikaa palaa ainakin viikko.
Tai voihan se puolituttu olla ammattimieskin, ja hanskata homman siinä missä korjaamokin, jolloin sille voi maksaa sen 20e tunti, joka on enempi kuin sen tuntipalkka töissä korjaamolla -> 160-200€ ja molemmat voittaa.
Itse arvostan vapaa-aikaani sen verran, että tuskin kenellekään rahasta laatikkoa vaihtaisin ensinkään, mutta hyvälle kaverille ilmaiseksi ehkä.Alla:
E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
E24 635Csi -84 Polaris metallic
Ennenkin on ollut autoja
-
-
Kuten yllä, jos ei ongelmia tule niin e36:n vaihtaa lootan 2-3 tunnissa suht helposti.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Ihannetapauksessahan tuo sujuu oikein nätisti, mutta jos on vanhanmallinen startin pultti jossa mutteri vastassa, mitä joutuu pitämään samalla kiinni ja sitten vielä ylin laatikon pultti on jämähtänyt kiinni ja sen on edellinen painelaakerin vaihtaja vetänyt mutterimopolla pyöreäksi niin morjesta pöytään, ei riitä välttämättä enään yksi päivä.
Ja pitää tietysti ottaa huomioon että irtoaako pakoputki suosiolla: joutuuko pinnapultteja räjäyttelemään pois ja uusimaan jne.
Comment
-
-
Originally posted by Perlenbacher View PostIhannetapauksessahan tuo sujuu oikein nätisti, mutta jos on vanhanmallinen startin pultti jossa mutteri vastassa, mitä joutuu pitämään samalla kiinni ja sitten vielä ylin laatikon pultti on jämähtänyt kiinni ja sen on edellinen painelaakerin vaihtaja vetänyt mutterimopolla pyöreäksi niin morjesta pöytään, ei riitä välttämättä enään yksi päivä.
Ja pitää tietysti ottaa huomioon että irtoaako pakoputki suosiolla: joutuuko pinnapultteja räjäyttelemään pois ja uusimaan jne.Ford Fiesta '15
Bmw E46 320i touring '03
Suzuki SJ410 '83
Suzuki GSX-R 1216 Turbo '92
Comment
-
-
Originally posted by Perlenbacher View PostIhannetapauksessahan tuo sujuu oikein nätisti, mutta jos on vanhanmallinen startin pultti jossa mutteri vastassa, mitä joutuu pitämään samalla kiinni ja sitten vielä ylin laatikon pultti on jämähtänyt kiinni ja sen on edellinen painelaakerin vaihtaja vetänyt mutterimopolla pyöreäksi niin morjesta pöytään, ei riitä välttämättä enään yksi päivä.
Ja pitää tietysti ottaa huomioon että irtoaako pakoputki suosiolla: joutuuko pinnapultteja räjäyttelemään pois ja uusimaan jne.
Comment
-
Comment