Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tarvitaan apua! M40

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vierailua
    Newbiemmer
    • Sep 2012
    • 6
    • Finland

    Tarvitaan apua! M40

    Tarvitaan diagnoosi vikaan. Elikkäs kylmänä antaa mennä rajoittimelle mutta lämpimänä ei. Lämpimällä/kylmällä kun käyttää kierroksia tapissa niin tulee sellainen epätasainen tyhjäkäynti/booaa mutta ei Sammu, kaasua kun antaa 2-3 tonniin asti hetken niin tasaantuu tyhjäkäynti. Bensapumppu pitäis olla ok. Suodatin yms kaikki bensa letkut Imusarjan alta vaihdettu. Voisiko vika olla kansipahvi tai nokka? Auto siis e36 316i -93. Arvauksia otetaan vastaan.
  • Vierailua
    Newbiemmer
    • Sep 2012
    • 6
    • Finland

    #2
    Yöunet menee epätietoisena.

    Comment

    • Haju69
      Administrator
      • Nov 2005
      • 16328
      • Leppävirta

      #3
      Venttiilikoppa irti ja katsot missä kunnossa se nokka on.
      LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
      E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
      B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

      Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
      Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
      Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

      Comment

      • beemers
        BTCF Member
        • Oct 2005
        • 5136
        • Oulunsalo/Oulu

        #4
        Originally posted by Haju69 View Post
        Venttiilikoppa irti ja katsot missä kunnossa se nokka on.
        +1

        Kuvauksen perusteella 90% varmuudella nokka on verkonpaino kunnossa.

        E36Ticompact -95 HELLROT
        -: orava : connection-

        EX:E30///M3 replica Tic
        EX: E36 328i Touring ///M-sport -97 [TOP SECRET] Showroom EX:E28 518i -85 Karminrot EX:E30 325i touring Malachitgrün metallic EX:E30 316 -88 vaarin helmi

        Comment

        • Haju69
          Administrator
          • Nov 2005
          • 16328
          • Leppävirta

          #5
          varmaan "kaikki" suomen M40:t painii tällä hetkellä saman ongelman kanssa topikkien lisääntymisen johdosta paitsi tiettävästi 1.

          Kukaan ei taida viittiä kattoa sen nokan kuntoa ennen usuttamista vaikka sitä epäilisikin.:think
          LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
          E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
          B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

          Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
          Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
          Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

          Comment

          • Spetke
            Bimmer Enthusiast
            • May 2005
            • 3446
            • Janakkala

            #6
            Originally posted by Vierailua View Post
            Tarvitaan diagnoosi vikaan. Auto siis e36 316i -93. Arvauksia otetaan vastaan.
            Hoh-hoijaa taas
            Arvauksillako se auto kuntoon tulee?
            Vie hyvä ihminen se johonkin asiantuntevalle pajalle, mikäli itse et ymmärrä siitä mitään. Tälläsestä keskustelusta ei tule kun bitti paskaa foorumille.
            ---Bemu Expert Oy--- Bemu Expert Facebookissa ---Bemu Expert YouTubessa---

            Comment

            • jr66
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2006
              • 16371
              • Asikkala

              #7
              M40-koneet romukoppaan.

              Comment

              • VilleVee87
                Bimmer Rookie
                • Oct 2012
                • 59
                • Savonlinna

                #8
                Se nokka...

                Täällä lähestulkoon täsmälleen samat ongelmat, ja vaihtelin ja tarkastelin vaikka mitä ennen kuin pääsin tallille venttiilikopan avaamaan.

                Nokka-akselihan se on ihan lopussa, kilometrejä mittarissa 240K. Eli avaa vaan se venttiilikoppa ja kato nokka, viisaammat voisi sitten kertoa että mitenkä selvittää, riittääkö pelkkä nokka-akselin vaihto tuon ongelman korjaamiseen!
                F32 430d
                Aiempia: E36, E46, E39, F10, E61, E91
                - dieseliä ja bensaa (4-, 6-, 8-cyl.)
                - manuaalia ja automaattia
                - sedania ja touringia

                Comment

                • Haju69
                  Administrator
                  • Nov 2005
                  • 16328
                  • Leppävirta

                  #9
                  Originally posted by VilleVee87 View Post
                  Täällä lähestulkoon täsmälleen samat ongelmat, ja vaihtelin ja tarkastelin vaikka mitä ennen kuin pääsin tallille venttiilikopan avaamaan.

                  Nokka-akselihan se on ihan lopussa, kilometrejä mittarissa 240K. Eli avaa vaan se venttiilikoppa ja kato nokka, viisaammat voisi sitten kertoa että mitenkä selvittää, riittääkö pelkkä nokka-akselin vaihto tuon ongelman korjaamiseen!
                  Ei ole sinun autosi ainut jossa 240tkm mittarissa ja nokka täysin ajettu.

                  Kun halvalla saa niin laittaa kerralla nokan,nostajat,keinut,öljyputki ja venakopan tiiviste uutta.
                  Nostajat todennäköisesti myös sitä vaihtoa vailla. Ja samalla vaivalla menee kun sen nokan vaihtaa.

                  Laitanpa jälleen kerran tämän linkin http://www.ebay.de/itm/CK-10015-Nock...ht_1545wt_1170
                  LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
                  E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
                  B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

                  Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
                  Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
                  Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎