Täällä onkin monella samankaltaisia ongelmia, mutta päätin silti laittaa oman aiheen. Elikkä autona bmw 320 vm 95. Lämmitys siis ei pelaa. Moottorinlämmöt nousee puoleenväliin niinkuin pitääkin, mutta lämmintä ilmaa ei tule ollenkaan. Termostaatti sekä vastus vasta vaihdettu.. Ainakin paisuntasäiliön korkki hieman huono, että kun syylärin letkuja puristelee niin sieltä päästää ilmaa.. Ei nuo letkut jäykät/kovat ole, mutta kuumat kyllä ja täytyy nestekin kiertää kun ei keitä.Joten ehkä vesipumpun voi sulkea pois?? Vesiventtiilit tai ilmaus kenties?? Tai jumittunut piiri mistä lämpöä säädetään? Neuvot olis tarpeen.
Lämmitys
Collapse
X
-
Tags: None
-
Ilmaa järjestelmässä... Korkki kuntoon koska vetäisee sieltä ilmaa järjestelmään aina ku puristaa ja löysää letkua.Last edited by 525TurboIC; 21-10-2012, 21:19.
-
Okei ja tän pikkusen asian takia ei sitten lämpöä tule. Myös se ilmausruuviko siinä heti korkin vieressä. Oli ainakin ihan paskana. Kanta lähti irti ja se ruuvin kierteen osa vain siellä kiinni. Saakohan niitäkin mistä?
Comment
-
Okei selvä. Nyt jos sen korkin vaihdan niin ilmaus pitäisi tietysti kanssa tehä? Voisko nopeat ohjeet kertoa?
Comment
-
Joo ei tuu lämmintä jos eii tiivis järjestelmä, eli korkki ja ruuvi ainakin heti vaihtoon.
Täältä foorumilta löytyy hyvät ohjeet ilmaukseen kun käytät hakua. niitä letkuja saa sitten oikeasti puristella käsi kipeänä aika pitkään että saa kaiken ilman lämppärin kennostakin asti pois.Last edited by peckys; 22-10-2012, 07:20.
Comment
-
TJoo tuosta pullotekniikasta jo luinkin, mutta pitääkö edelliset nesteet tyhjentää ja uudet tilalle vai ihan vain entisten sekaan?
Comment
-
Originally posted by Tivolitäti View PostTJoo tuosta pullotekniikasta jo luinkin, mutta pitääkö edelliset nesteet tyhjentää ja uudet tilalle vai ihan vain entisten sekaan?Nykyiset.
Harraste:
BMW E30 325i -88 700Hv
Käyttis: BMW F31 330D -14 M-Sport
Ex.
Volkswagen Golf 1.8 -92
Volkswagen Vento 1.8 -92
BMW E36 316i -92
BMW E36 320i -91
BMW E36 320 -92
BMW E36 318is M-Sport -95
BMW E36 323i -99
BMW E90 330D -07 M-Sport
BMW E36 325i -92 "M3"
Comment
-
Okei nojoo laitan sinne vanhojen sekaan sitten kun edellinen omistaja on ne muutenkin äskettäin vaihtanut.. Pistän nyt korkin ja ilmauruuvin tilaukseen. Miksi muuten bemareissa ilmaus pitää tehdä keula perää korkeammalla?
Comment
-
Originally posted by Tivolitäti View PostOkei nojoo laitan sinne vanhojen sekaan sitten kun edellinen omistaja on ne muutenkin äskettäin vaihtanut.. Pistän nyt korkin ja ilmauruuvin tilaukseen. Miksi muuten bemareissa ilmaus pitää tehdä keula perää korkeammalla?Nykyiset.
Harraste:
BMW E30 325i -88 700Hv
Käyttis: BMW F31 330D -14 M-Sport
Ex.
Volkswagen Golf 1.8 -92
Volkswagen Vento 1.8 -92
BMW E36 316i -92
BMW E36 320i -91
BMW E36 320 -92
BMW E36 318is M-Sport -95
BMW E36 323i -99
BMW E90 330D -07 M-Sport
BMW E36 325i -92 "M3"
Comment
-
-
-
Mieluummin 1,6 niin pysyy lämppärikennon pääty ehjänä... Vaikka en tiedä meneekö niitä näistä malleista.
Comment
-
Okei no täytyy se 1,6 ostaa sitten. Ois tarkotus koht alkaa ilmaamaankun nyt saa sen ilmausruuvin ja korkin hommattua.
Comment
Comment