Normaalissa ajossa kaupungissa nousee lämmöt näillä +5'C keleillä hieman yli sinisen. Vasta pidempi, yli 4km maantieajo nostaa enemmän. Ei kuitenkaan lämpömittaria puoleen väliin.
Kesälämpimällä nosti lämmöt aina n. puoleenväliin kovalla ajolla, tippui kevyemmässä käytössä.
Mikä tuon lämpömittarin asteikko on Celsius-asteilla?
Epäilin aluksi tuota termostaatin toimintaa, mutta lämpöä tulee kabiiniin kohtalaisesti (täysautomaattilämmönohjaus).
Taitaa kuitenkin olla, että nämä turbodiisselit eivät paljoa polta diisseliä ja siten lämpöäkin aina vähän?
Keulaa umpeen, ainakin yläosasta? Alhaalla kun on myös välijäähdytin.
Täytyy kokeilla tuo syylärin alaletkun lämpö, kun on seuraavan kerran ajossa. Yläletku oli lämmin, mutta taitaa aina olla hieman?
					Kesälämpimällä nosti lämmöt aina n. puoleenväliin kovalla ajolla, tippui kevyemmässä käytössä.
Mikä tuon lämpömittarin asteikko on Celsius-asteilla?
Epäilin aluksi tuota termostaatin toimintaa, mutta lämpöä tulee kabiiniin kohtalaisesti (täysautomaattilämmönohjaus).
Taitaa kuitenkin olla, että nämä turbodiisselit eivät paljoa polta diisseliä ja siten lämpöäkin aina vähän?
Keulaa umpeen, ainakin yläosasta? Alhaalla kun on myös välijäähdytin.
Täytyy kokeilla tuo syylärin alaletkun lämpö, kun on seuraavan kerran ajossa. Yläletku oli lämmin, mutta taitaa aina olla hieman?
 ei hievahtanut näkyvästi. Ihan kylmimmistä en osaa sanoa, viime talvena ei ollut mitään pahvia käytössä ja hyvin lämpeni. Omassa on joku lastu, mutta en usko että vaikuttaa lämpenemiseen pienillä kierroksilla yhtään mitään. Valitettavasti tää ei kyllä vielä ongelmaan auta...
 ei hievahtanut näkyvästi. Ihan kylmimmistä en osaa sanoa, viime talvena ei ollut mitään pahvia käytössä ja hyvin lämpeni. Omassa on joku lastu, mutta en usko että vaikuttaa lämpenemiseen pienillä kierroksilla yhtään mitään. Valitettavasti tää ei kyllä vielä ongelmaan auta... 
							
						
Comment