Veli osti itselleen tänään 318i automaatin vm. 4/1991 sedan
Koeajolla auto toimi ok eikä mitään outoja ääniä tms.
Myös matkalla autokaupoilta kotiin 50km ei mitään ongelmaa.
Sitten perillä hetken taajama-ajon jälkeen mittaristoon syttyi vaihdelaatikon merkkivalo (huutomerkki rattaan sisällä). Ilmeisesti heti sen jälkeen kun oli vaihtanut valitsimesta Sport moden päälle laatikkoon.
Momentinmuunnin ei ilmeisesti vinkuile eikä auto vaihda vaihteita kolmosta isommalle. Myyjä vakuutti ettei tällaista ole tullut aiemmin.
Huomenna vikakoodin lukuun mikäli kerkiää.
Miten tuota kannattaisi lähteä tutkimaan? Mistä vaihdelaatikko käytettynä fiksuiten? Onko muilla kokemusta samanlaisesta ongelmasta niin että jokin muu osa kuin laatikko olisi sökö?
Entä vaihdelaatikko, kelpaako mikä tahansa GM A4S270/310R aski vai pitääkö olla tasan sama osanumero?
Koeajolla auto toimi ok eikä mitään outoja ääniä tms.
Myös matkalla autokaupoilta kotiin 50km ei mitään ongelmaa.
Sitten perillä hetken taajama-ajon jälkeen mittaristoon syttyi vaihdelaatikon merkkivalo (huutomerkki rattaan sisällä). Ilmeisesti heti sen jälkeen kun oli vaihtanut valitsimesta Sport moden päälle laatikkoon.
Momentinmuunnin ei ilmeisesti vinkuile eikä auto vaihda vaihteita kolmosta isommalle. Myyjä vakuutti ettei tällaista ole tullut aiemmin.
Huomenna vikakoodin lukuun mikäli kerkiää.
Miten tuota kannattaisi lähteä tutkimaan? Mistä vaihdelaatikko käytettynä fiksuiten? Onko muilla kokemusta samanlaisesta ongelmasta niin että jokin muu osa kuin laatikko olisi sökö?
Entä vaihdelaatikko, kelpaako mikä tahansa GM A4S270/310R aski vai pitääkö olla tasan sama osanumero?
Comment