Originally posted by B3amer
View Post
En tiedä pystyykö kukaan oikeaoppisesti hoonaaman tuota edes suomessa. Jos pystyy niin varmaan ihan yksittäisiä puljuja.
Mut joo keulilta oli irrotettu syyläri ja siinä samassa tietenkin vaihteistoöljyn lauhduttimen putket ....
Eli minkäs verran sieltä tulee ööliä ulos kun lauhduttimen putkien kautta laskee öljyt? Ja voiko öljymäärän tarkastaa jotenkin? Ainakin sinne pitää lisätä sitä öljyä, joten jos vaihdattas suoraan noi öljyt tossa bemu oy:llä tuusulassa. Mutta uskaltaako tolla nyt ajaa sen 8km sinne lootaöljynvaihtoon vai pitäskö suosiolla hinata? Ja kiitos kaikille ketkä on vastaillut !
Uus separaattori schmiedmannilta 50e ja johan toimii. Hain pariks päiväks siirtokilvet ja sit vaa happee koneelle että lähtee ne vanhat öljyt putkesta. Kyllähän se savutti alussa, joku takana oleva laitto sumaritki päälle
Ei tainnu koskaan ollakkaan vikaa kannessa, mutta tulipahan seki kunnostettua nyt sitten
Comment