Joo elikkäs olin tossa äsken laittamassa lohkopiuhaa kiinni ja kun kiinnitin sen piuhan autoon niin iski sieltä valokaaren ja tolpasta katkaisijan alas. Ei myöskään tuu sisäpistokkeelle virtaa vaikka vetäs suoraa seinäst virtaa. Mikähän olis sulake tuolle jos löytyy jostain sieltä konetilan boxista? Vai menikö jotain suurempaa. Aikaisemmin en ole itse käyttänyt vielä lohkolämmitystä tuossa autossa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 sisätilapistoke??
Collapse
X
-
Varmaankin kannattaa tutkia sulakkeet nyt sieltä mistä se virta autolle tulee. Ei ole autossa sulakkeita lohkolämmittimille. Olet mahdollisesti ottanut virtaa sellaisen sulakkeen takaa mikä ei kestä sekä lohkolämmitintä että sisätilanlämmitintä.
Ja onko ne käyttämäsi lohkolämmittimen osat/piuhat varmasti ehyet ettei mistään vedä oikosiin. Joko niissä vika tai ei sulake vaan kestä sitä kuormaa.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
lOriginally posted by Haju69 View PostVarmaankin kannattaa tutkia sulakkeet nyt sieltä mistä se virta autolle tulee. Ei ole autossa sulakkeita lohkolämmittimille. Olet mahdollisesti ottanut virtaa sellaisen sulakkeen takaa mikä ei kestä sekä lohkolämmitintä että sisätilanlämmitintä.
Ja onko ne käyttämäsi lohkolämmittimen osat/piuhat varmasti ehyet ettei mistään vedä oikosiin. Joko niissä vika tai ei sulake vaan kestä sitä kuormaa.
Comment
-
-
Originally posted by Tivolitäti View Postl
Sisätilalämmitin toimii. Lohkon piuha myös käytössä päivittäin toisessa autossa. Kokeilin tolpan vieressä olevasta seinästäkin mutta ei lähtenyt lämmitin sisällä päälle, mutta kumminkin kun otin lämmittimen autosta niin kyllä seinästä virtaa tuli.
Tai siis jos joutuu jotain uusimaan niin itse aina käyn lähimmän purkaamon piuhat koluamassa. En uusia ole ostanut koskaan. Niissäkin saattaa olla viallisia. Purkaamolta saa vaan aika paljon huokeammalla kuin uutena.Last edited by Haju69; 13-12-2012, 09:24.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostJohtosarjassa vikaa puskurin ja sisätilanpistokkeen välillä tai liitoksissa. Kannattaa tutkia/uusia tarpeen mukaan.
Tai siis jos joutuu jotain uusimaan niin itse aina käyn lähimmän purkaamon piuhat koluamassa. En uusia ole ostanut koskaan. Niissäkin saattaa olla viallisia. Purkaamolta saa vaan aika paljon huokeammalla kuin uutena.
Comment
-
Comment